annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDVNF7220 input probleem

profile.country.NL.title
mrisjv
Ontdekker

BDVNF7220 input probleem

Beste allemaal,

 

Ik heb vandaag de Sony BDVNF7220 geïnstalleerd bij mij thuis. Mijn ouders hebben er afstand van gedaan, omdat ze er niet mee om konden gaan en gek werden van alle (volgens hen) "gebreken". Ik heb 'm nu aangesloten en het werkt perfect. Het enige waar ik tegenaan loop, is dat de input verandert als ik 'm aanzet. Ik gebruik 'm met mijn KPN Experiabox, heb alle kabels aangesloten zoals in de handleiding beschreven staat. De KPN box zit in HDMI 1 in het Sony systeem. Met de afstandsbediening van KPN zet ik mijn Experiabox aan en mijn tv en samen met mijn TV gaat het Sony systeem aan. Hij staat dan op HDMI 1 input, maar als hij is opgestart, wisselt hij naar TV. Vervolgens wissel ik met de Sony afstandsbediening en FUNCTION naar HDMI 1, twee seconden later wisselt hij weer zelf terug naar TV. Als ik het daarna weer corrigeer, blijft ie wel staan.

Doe ik iets verkeerd? Moet ik iets anders instellen? Het is een klein probleem, maar het zou het wel gemakkelijker maken als ik niet steeds twee keer de input moet wisselen :slight_smile:

 

Alvast bedankt!

Groet,

Marissa

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemorgen Marissa,

Goed om te horen dat het gelukt is om de BDVNF7220 te installeren. Klik hier voor de snelstartgids, hierin is beschreven hoe je een setupbox (KPN Experiabox) kan installeren, zie pagina 7. De KPN Experiabox moet je met een HDMI kabel als HDMI ingang instellen en de TV op HDMI uitgang, dan moet het volgens mij lukken om de BDVNF7220 goed te installeren. Ben benieuwd of dit werkt. 

 

Groeten, Thijs

 

 

profile.country.NL.title
mrisjv
Ontdekker

Beste @Thijs_H,
Volgens mij is dit precies wat ik heb. Ik heb een HDMI kabel van mijn TV (in de ARC poort) naar Sony in de ARC poort. En ik heb een HDMI kabel van de KPN Experiabox naar HDMI 1 op de Sony.

profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Volgens mij moet de ARC poort naar Sony in de ARC poort aangepast worden naar HDMI, indien dit niet werkt dan adviseer ik om contact op te nemen met de support afdeling; https://www.sony.nl/electronics/support 

 

Groeten, 
Thijs