annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDV N7200W

profile.country.NL.title
Fatal3rr0r
Ontdekker

BDV N7200W

Hi

Ik suit op wat probleempjes met deze voor mij nieuwe thuisbioscoop. 

Ik heb de afgelopen tijd wat bluray gekeken erop, als ik nu een film voor de 2e keer wil zien krijg ik alleen maar zwart beeld, je ziet wel de filmklok oplopen de film speelt blijkbaar wel maar ik zie niets.

En ook, alle touchknoppen op het apparaat zelf knipperen continue als hij op HDMI 2 staat (TV).

Iemand een idee wat er is?

Tags (1)
6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedoel je dat de N7200 onthoud dat je de film algezien heeft? Dus als je een nieuwe film wil bekijken heb je wel beeld?

Nooit van gehoord!!!

Al de N7200 een reset geven?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Fatal3rr0r
Ontdekker

hij "onthoud" films?

Ik probeerde inderdaad Star Wars voor de 2e keer te kijken, disc erin en dan komt BB-8 (star wars robot) in beeld, als ik dan e.o.a. knop indruk verdwijnt hij, gaat de disc spelen (klok loopt) en geen beeld of geluid, ook reageert de speler op geen enkele knop meer dan.

Ik heb een stekker reset gedaan, het continue knipperen van de touch knoppen is gestopt, de Star Wars disc erin doen heb ik nog niet aangedurft :slight_smile:

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik zeg niet dat de N7200 iets onthoud. Jij heb het erover dat je voor de 2e keer geen films kan bekijken. Het lijkt me dan dat de N7200 onthoud welke film is bekeken. Nooit iets over gelezen of gehoord trouwens.

 

Wat doet de film, die het voor de 2e niet opeens doet, in een ander apparaat?

Is het 1 film of zijn het meerdere films?

 

Anders een telfoontje naar Sony BeNeLux plegen, mogelijk is het daar wel bekend.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dit klinkt niet goed. Kan goed zijn dat er iets mis is met de speler zelf. 

profile.country.NL.title
Fatal3rr0r
Ontdekker

sorry voor de late reactie, ik had vakantie.

Ik ben maar deels tevreden met dit product, blurays voor de 1e keer afspelen is geen probleem. Maar als ik welke bluray dan ook voor de 2e keer wil afspelen doet het apparaat niets meer, zwart scherm, reageert niet op knoppen (play, lade openen, uit/aan) en moet de stekker eruit.

Ook als ik s'avonds het apparaat uit zet (na TV kijken) en s'morgens weer aanzet gaat hij niet terug naar TV, ik heb gewoon zwart beeld terwijl er wel HDMI2 (TV) op het display staat. Ook dan helpt alleen de stekker eruit halen.

Ik ga mijn beklag doen bij de winkel waar ik heb gehaald heb.

profile.country.NL.title
Fatal3rr0r
Ontdekker

Misschien dat ik hem vanavond nog even terug zet naar fabrieks instellingen