annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDP-S5100

jvd1955
Ontdekker

BDP-S5100

Vandaag heb ik mijn tweede blu-ray speler BDP-S5100 gehaald. Mijn probleem is dat ik het SEN icoon niet zie op de XcrossMediaBar. Ook de icoontjes van YouTube etc. niet. Ik heb wel verbinding met het internet. Bij de test staat overal OK. Als ik bijv de Update optie aanklik krijg ik na verloop van tijd de melding: Status kan niet bevestigd worden. Bij mijn eerste BDP-S5100 (verleden week gekocht) had ik hetzelfde probleem. De Help-desk van Sony gebeld. Deze deelde mij mede dat de speler kapot moest zijn. Vanochtend dus omgeruild, vandaar mijn tweede speler. Iemand een oplossing voor mij? 

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Jammer!!!

 

Vanuit UK komen vandaag ook meldingen dat SEN op dit moment niet werkt.

Zelf hier aan deze kant deed de SEN knop het ook niet, maar via Home - toepassingen werd SEN wel geladen, daarna ook weer via de SEN knop.

Even geduld hebben, er wordt aan gewerkt.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
jvd1955
Ontdekker

Je hebt het over home-toepassingen. Wat bedoel je daarmee. SEN zie ik nergens en dat al sinds een week. Ook het sen en bijv het YouTube icoontje niet. Update kan niet. Ik heb de nieuwste firmware en kan wel op internet komen. Ik denk dat ik een kat in de zak heb gekocht😳
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry voor de onduidelijkheid, ik had het over de Bravia TV, ben niet inbezit van een losse BlueRay speler.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
jvd1955
Ontdekker

Ben nu 23 dagen aan het tobben met mijn bdp-s5100. Resultaat: nog steeds geen apps, sen en internet. Het gekke is dan het ding binnen mijn netwerk perfect werkt (films en muziek streamen bijv ). Bij de check van mijn netwerkinstellingen geeft de speler allemaal OK. Ik geef het maar op.😡
ClarissaW
Lid

Hallo jvd1955,

 

Zit er een SEN knop op de afstandsbediening en gebeurt er iets als je deze gebruikt?

 

Zou de onderstaande link je kunnen helpen misschien?

 

http://www.sony.nl/support/nl/product/BDP-S5100/news/HE_services

 

met vriendelijke groet,

 

Clarissa

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als het interne thuisnetwerk goed werkt maar naar buiten niet zit het probleem in je router.

 

De router blokkeerd de verbinding naar buiten.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
jvd1955
Ontdekker

Lijkt mij onwaarschijnlijk. Mijn computer, ipad en iPhone werken perfect. Dan zouden die ook problemen moeten geven. Binnenkort installeer ik de speler bij iemand anders. Eens kijken of dezelfde problemen ook op dat netwerk optreden. Ik hou je/jullie op de hoogte. Wel alvast bedankt voor het meedenken👍.
KelvinV
Bijdrager

Wat gebeurt er als je op de SEN knopt rukt op de afstandsbediening? 

 

Ook kan Sony in dit geval doorverwijzen naar het volgende:
http://www.sony.nl/support/nl/product/BDP-S5100/news/HE_services

jvd1955
Ontdekker

Nou dat hangt er vanaf. De ene keer krijg ik in het scherm Verbindingsstatus van internetcontent (scherm 1/3) de melding (na verloop van een paar minuten) "de status van de speler kan niet bevestigd worden". De andere keer krijg ik de melding "bezig met controleren van de netwerkverbinding" en kom ik weer terug in het begin menu zonder dat er iets is gebeurd. Ook komt het voor dat de speler op scherm 1/3 blijft "hangen". Ik zie dan wel een blauw balletje op een lijntje heen en weer gaan. Na een minuut of 5 druk ik dan maar op annuleren of ik krijg de mededeling: " geen toegang tot de server. Mogelijk is het netwerk niet goed ingesteld (terwijl daar alles op OK staat). Als ik me wil aanmelden bij Sony entertainment network via de pc krijg ik de mededeling: toets de code in die op het scherm van uw tv verschijnt. Nergens een code te vinden. Vreemd allemaal.