annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Apps voor sony bdv-nf720

jwseegers
Nieuw

Apps voor sony bdv-nf720

Ik heb begrepen dat je niet zelf apps kan downloaden voor je home cinema systeem. Veel apps die erop staan zijn meer van hetzelfde. Via Opera kun je ook apps downloaden maar wat daar op staat is over het algemeen behoorlijk ruk. Ik geloof dat er de laatste tijd meer dan 10 Franstalige app bijgekomen zijn.

Maar wat een Home Cinema met wifi nou echt uit de verf doet komen is dat je vanaf je computer(s) media kan afspelen op je Home Cinema. Helaas is daar geen enkele app voor te vinden. Daarom mijn verzoek aan Sony. Geef alsjeblieft de PLEX of XBMC app vrij. Drie golf kanalen is echt meer dan genoeg en hoeveel filmtrailers wil een mens zien. Laat de Home Cinema echt tot zijn recht komen met de bovenstaande apps. Het zou mooi zijn als Sony een keer luistert naar haar klanten. (Heb nl. ook een Xperia toestel en op het mobiele forum zijn een hoop ontevreden klanten die genegeerd worden door Sony. Hoop dat dat hier anders is)

4 ANTWOORDEN 4
ClarissaW
Lid

Hallo jwseegers,


Welkom bij de community en bedankt voor je post. Ik heb je suggestie meteen doorgegeven aan Sony, hopelijk kunnen zij er iets aan doen.

 

met vriendelijke groet,

 

Clarissa

jwseegers
Nieuw

Bedankt voor je antwoord. Ik heb de app geprobeerd op de TV van mijn vader (Samsung) en het werk echt goed. Al je muziek, films homevideo's en foto's kijken via je TV. Ik gebruik nu een ander programma op mijn bdv nf720 en dat werkt op zich ook goed maar Plex en vooral XMBC hebben een betere UI en het is gratis.

 

Heb ik nog een vraagje over iets wat ik toch vreemd vind. Ik heb een Sony Xperia T. Ik heb een Sony Home Cinema set. Wat zit er in de doos? Een dock voor een Apple Ipod/Iphone. Was het niet veel logischer geweest om daar een Xperia dock in te doen? Nu moet ik als klant die en een Sony Home Cinema Set en Xperia heeft een nieuw dock kopen terwijl klanten die een telefoon/mediaspeler bij de concurrent hebben gekocht een "gratis" dock krijgen meegeleverd. Wanr helaas werkt de throw functie op de Xperia voor geen meter. Als het al werkt stopt de walkman app na ieder nummer of de hele app crasht. Dus muziek luisteren via mijn telefoon naar de Home Cinema set is helaas (nog) geen optie.

Voor de rest wil ik zeggen dat ik het een prachtig en gebruiksvriendelijk apparaat vindt. Geen spijt van deze aankoop.

iggroen
Ontdekker

Ik ook zou graag de plex app om mijn kdl-42w655 zien. Wat overigens wel werkt is de PLEX media server op je pc installeren. De tv ziet hem dan automatisch onder aangesloten apparaten en kan de films en muziek perfect streamen.

Echter is de interface niet mooi, weet iemand hoe dit aan te passen is? (poster, info etc.)

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er zijn verschillende MediaServers, o.a. PS3MediaServer en Universale Media Server.

Dacht dat XBMC tegenwoordig populair is.

 

Al eens gedacht aan een Netwerk Drive?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!