annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

46HX850 + BDV N-590 + MED600 X3D + Ziggo HD recorder

OPGELOST

46HX850 + BDV N-590 + MED600 X3D + Ziggo HD recorder

Ik ben al enige tijd in het bezit van de 46HX850, en gisteren de BDV-N-590 aangeschaft.

Aagezien ik zelf niet erg technisch ben, eerst het internet geraadpleegd hoe e.e.a. aan te sluiten. Na dit gedaan te hebben, had ik het ene moment geen geluid, geen beeld enz enz.

 

Uiteindelijk toch gelukt :thinking: Hieronder de beschrijving hoe ik alles heb aangesloten, wellicht handig voor mensen die ook problemen met aansluiten hebben:

 

46HX850 HDMI kabel aangesloten op out naar de HDMI aansluiting in de HD recorder

 

46HX850 HDMI kabel aangesloten op out naar HDMI out BDV N-590

 

MED600 X3D HDMI kabel naar HDMI in van BDV N-590

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Ik heb in eerste instantie ook de CI+ module gehad, alleen vond ik het schakelen tussen de kanalen erg traag gaan. Vandaar gewoon de HD recorder (helaas dus wel aparte afstandsbediening).

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
KelvinV
Bijdrager

Bedankt voor het delen van je ervaring, Carlo! Hier kunnen mensen in de toekomst misschien nog veel plezier van hebben. :slight_smile: 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Als er problemen voor doen met het geluid (audio sync), is het raadzaam om de HX850 te verbinden d.m.v. een optische kabel met de N590.

 

En waarom geen CI+ Module in de HX850 naast de HD Recorder, komt de HX850 nog veel meer tot zijn recht met alle voordelen.

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Ik heb in eerste instantie ook de CI+ module gehad, alleen vond ik het schakelen tussen de kanalen erg traag gaan. Vandaar gewoon de HD recorder (helaas dus wel aparte afstandsbediening).

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Aan het iets trager zappen stoor  ik me in het geheel niet t.o.v. de andere voordelen.

 

Enkele voordelen:

 - nog beter beeld

 - dolby geluid (op UPC op Ziggo onbekend )

 - sneller teletekst

 - eigen zenderindeling (op UPC op Ziggo wel/niet maar wel met een truc)

 

73's 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!