Deel jouw ervaring!
Sinds de laatste firmware update (versie PKG2.221EUA) werkt de interactieve TV van Ziggo niet meer.
Het eerste opstarten duurt al langer maar lukt wel. Wanneer een programma wordt gekozen zijn de eerste seconden van de stream 'gescrambled' daarna gaat het goed maar na een paar minuten bevriest het beeld en is het over. Het probleem ligt niet bij Ziggo want via de interactieve HD-recorder werkt het allemaal nog wel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het probleem is met de laatste firmware (PKG2.232EUA) opgelost. Het werkt nu weer zoals het hoort te werken.
Welkom,
Werken de netwerk functie's nog wel naar behoren van de W815b?
In het Ziggo-gebruikers forum zijn er nog geen meldingen dat er een probleem is met interactive TV i.c.m. de laatste nieuwe firmware update.
73's
Ja, de netwerkfuncties werken allemaal nog goed, geen problemen met youtube e.d.
Het ziggo gebruikersforum heb ik ook nog bekeken maar dit is weinig actief dus daarom daar ook niet gemeld.
Hoi neveralone,
Dit toestel is nog niet gecertificeerd voor Ziggo CI+.
Deze certificering wordt gedaan door Ziggo zelf en Sony heeft helaas geen zicht op of en wanneer dit gebeurd.
https://www.ziggo.nl/televisie/interactieve-ci-mod
Ik weet dat toestel niet officieel gecertificeerd is maar voor deze firmware update werkte het allemaal zonder problemen.
De oplossing is simpel maar wel vervelend: de TV herstellen naar fabrieks instellingen en de geheel opnieuw instellen. Hierna werkt interactief van Ziggo (te starten via rode knop) weer gewoon goed.
Tip: voor interactief van Ziggo is een wifi verbinding niet voldoende, sluit hiervoor gewoon de netwerk kabel aan. De wifi module / interface is te zwak/langzaam voor Ziggo interactief en Netflix. De specificaties van de TV zouden goed moeten zijn maar de realiteit is anders.
Dit was voor mij de oplossing ( KDL50W805B) voor het happere / wegvallen van Ziggo interactief, na de laatste software update. Certificering van Ziggo staat hier buiten.
Helaas heeft het herstellen naar de fabrieksinstellingen niet tot de oplossing geleid. Het werkt dus nog steeds niet.
ik heb hetzelfde probleem, jammer dat ik deze firmware update heb geinstalleerd.Had juist een verbetering moeten zijn. Sony schrijft over deze update het volgende:
Ook upc gebruikers hebben soms dit probleem.(hbb signaal)
Sony zet mijn update terug!!!
Dat is fijn om te horen, neveralone.
Bedankt dat je het ons even hebt laten weten!
Groetjes,