annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wmv file geeft geen beeld en geluid.

profile.country.nl_NL.title
addiem
Bezoeker

wmv file geeft geen beeld en geluid.

Ik heb een filmpje op mijn pc samengesteld in windows movie-maker. Dit is een .wmv bestand gewordden van ruim 3 Gb. Vervolgens kan ik op mijn Bravia tv via het netwerk het bestand aan kiezen. Het afspelen begint, maar ik krijg alleen zwart beeld en helemaal geen geluid. Kunnen .wmv niet worden afgespeeld? Is het bestand te groot?. Ik heb van dit bestand ook een conversie gemaakt naar mpeg4, maar dit geeft ook geen beeld en allen schokkerig geluid. Doe ik iets verkeerd?

2 ANTWOORDEN 2
breedBenR
Lid

of mpeg4 werkt, hangt af van je type nummer Tv ( 2011 modellen en jonger) en subinstellingen

over framerate en audio-codec.

mpeg2 of avi zou moeten werken op eerdere modellen. Converteer eerst naar kleinere resolutie.

addiem
Bezoeker

TV is van 2012. Losse AVI's worden wel afgespeeld (in HD). Zodra ik van de losse AVI's een film samenstel geconverteerd naar AVI lukt het niet meer. De fragmenten zijn in HD opgenomen. Om ze dan in resolutie te degraderen lijkt me toch niet de bedoeling. Al met al een beetje een tegenvaller. Éen van de argumenten om deze tv te kopen was toch dat er een "mediaplayer" was geintegreerd. Nu moet ik die er alsnog tussen gaan zetten.