annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

USB REC met PlayStation 3 mogelijk?

profile.country.nl_NL.title
rrmangal
Bezoeker

USB REC met PlayStation 3 mogelijk?

Hallo allemaal,

Ik heb pas een Sony hx850 tv gekocht. De tv bevalt super, maar ik heb een vraag over de USB REC optie.

Is het mogelijk om hier een Sony PlayStation 3 aan te hangen en opnieuw manier gebruikt te maken van de opname functie van de tv? Je gebruikt dan de harde schijf van de ps3 als hdd voor de opname/pauzefunctie. Zo ja, hoe moet je de ps3 dan aansluiten? Alleen met een HDMI kabel of ook via de USB? Op de tv zit er namelijk een aparte aansluiting voor de USB REC functie.

Ik twijfel erg of ik een ps3 moet kopen, maar deze functie zou mij wel overhalen.

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.

Vast bedankt!

Robert

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De opname functie is alleen toegankelijk vanuit de Digitale Tuners op de USB aansluiting.

Wat jij dus uitgedacht heeft is helaas niet van toepassing.

Het is tegenwoordig voor een opname mogelijk om een USB-stick te gebruiken.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
rrmangal
Bezoeker

Bedankt voor je snelle reactie!

En als  ik de ps3 aansluit via de Hdmi kabel en via de 'USB REC' USB aansluiting op de tv.

Ziet de tv de ps3 dan als portable harde schijf?

Zou namelijk erg fijn zijn!

Vast bedankt,

Robert

breedBenR
Lid

de harde schijf die je aansluit moet dedicated / exclusief gekoppeld zijn. De opnames worden gecodeerd opgeslagen, je schijf wordt geherformateerd bij eerste gebruik, je kan de opnames alleen op je eigen TV weer afspelen. Het is niet verstandig dast met een hd in een ps3 te willen doen, de ps3 zelf kan die hd dan niet meer gebruiken.