Deel jouw ervaring!
Gisteren heb ik mijn nieuw televisietoestel gekocht. Alles werkte prima. Ook het internet via Wifi ging vlekkeloos. Vandaag sluit ik een home cinema systeem van Sony (BDV-EF220) aan op het system en hang hem ook aan een nieuwe muurbeugel op. Alle randapparatuur werkt zoals voorheen. Enkel wil hij niet meer connecteren op het draadloos internet. Hij vindt mijn connectie wel (signaalsterkte is 100%), maar connecteren doet hij niet. Soms komt het voor dat hij de connectie ook niet vindt bij het scannen. Terwijl mijn andere randapparatuur dat wel doet (Playstation 3) en geen problemen heeft met de Wifi connectie. Wat zie ik hier over het hoofd ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom,
Waarschijnlijk doordat de 3 apparaten dicht bij elkaar een wifi signaal staan uit te zenden komt het signaal van de router via wifi niet door in de HX850.
Een wifi verbinding is leuk maar heeft zijn beperkingen, beter is om de 3 apparaten bedraad te verbinden d.m.v. een switch en vanuit de switch bedraad naar de router.
73's
Welkom,
Waarschijnlijk doordat de 3 apparaten dicht bij elkaar een wifi signaal staan uit te zenden komt het signaal van de router via wifi niet door in de HX850.
Een wifi verbinding is leuk maar heeft zijn beperkingen, beter is om de 3 apparaten bedraad te verbinden d.m.v. een switch en vanuit de switch bedraad naar de router.
73's