annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

W8 opstarten na internet aanvvraag.

OPGELOST
pt1340
Nieuw

W8 opstarten na internet aanvvraag.

De laatste paar dagen gkan ik niet meer internet benaderen, er wordt gezocht dan bevriesd het beeld, bij de opstart pagina, of wordt zwart, bij Youtube, en vervolgens start de TV opnieuw op. Ook enkele keren gehad dat de LED onder het scherm daarna rood begon te knipperen waarna ik allen maar kon uitschakelen om vervolgens weer in te schakelen.

Ik heb de Tv al van de spanning gehaald maar dat mocht niet baten.

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Rood led lichtje dat knippert: hoe vaak die knippert is code welk onderdeel van je tv kapot is. Tellen en Sony bellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Rood led lichtje dat knippert: hoe vaak die knippert is code welk onderdeel van je tv kapot is. Tellen en Sony bellen.
ClarissaW
Lid

Hallo pt1340

 

Het nummer voor Sony is 020 658 1888 en kan van ma-vr 0900-1800 gebeld worden.

Of je kunt kiezen ze te emailen, meer gegevens vind je hier : http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

 

Met vriendelijke groet,

 

Clarissa

Community Manager