annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

update - telenet

OPGELOST
stespruy
Nieuw

update - telenet

Ik zou de firmware van mijn KDL-40WE5 willen updaten, maar deze waarschuwing doet me aarzelen: "

• DVB-Cable- Graag aandacht voor het volgende, na het updaten naar deze nieuwe software versie zal de programma sorterings functie in dit apparaat niet meer beschikbaar zijn zoals wordt voorgeschreven door de kabelexploitant. Indien dit voor U niet acceptabel is stop dan met de update."

Kan ik na een update nog tv kijken via mijn kabelaanbieder Telenet (zowel digitaal als analoog) ?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Als je Telenet tv kijkt via een digibox of digicorder (en niet rechtstreeks via de TV), dan zal het normaal gezien een boodschap zijn die je kan negeren...

De firmware van de TV kan niets veranderen aan de digibox/corder van Telenet. Met telenet gebruik je je tv slechts als "beeldscherm" voor wat via de hdmi uit je telenet box komt.

Ik zou er dus niet teveel van wakker liggen...Je denkt best even logisch na hoe alles op elkaar is aangesloten bij jezelf 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Als je Telenet tv kijkt via een digibox of digicorder (en niet rechtstreeks via de TV), dan zal het normaal gezien een boodschap zijn die je kan negeren...

De firmware van de TV kan niets veranderen aan de digibox/corder van Telenet. Met telenet gebruik je je tv slechts als "beeldscherm" voor wat via de hdmi uit je telenet box komt.

Ik zou er dus niet teveel van wakker liggen...Je denkt best even logisch na hoe alles op elkaar is aangesloten bij jezelf 🙂

Expert

Welkom,

De waarschuwing m.b.t. de update heeft alleen te maken als je de WE5 i.c.m. een CI+ module gebruikt.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!