annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

TV en Home Cinema

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
ron2susan
Bezoeker

TV en Home Cinema

Hallo,

Ik heb de TV KDL 37ex720 en de Home Cinema DAV TZ135. Als ik een dvd draai gaat het goed met het geluid.

Alleen als ik het geluid van de TV via de Home Cinema wil horen dan gaat het geluid van de TV uit en krijg ik geen geluid. Ik heb de hdmi kabel ook al verwisseld voor een andere maar nog steeds geen geluid.

Wie heeft een oplossing?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Roel_C
Bezoeker

Beste,

Als uw audio set is voorzien van "ARC" (hdmi audio return channel) dient U beide apparaten te verbinden met een hdmi 1.4 kabel en aan te sluiten op beide hdmi aansluitingen waar ARC bij staat vermeld (bij de tv betreft dit hdmi1). 

Is dit niet het geval dan moet er een extra connectie worden gemaakt en wel met bijv. de optische aansluitingen / kabel.

Gr

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
breedBenR
Lid

kan je op de DAV instellen of TV geluid via HDMI binnen komt, of via optische kabel (die je wel/niet hebt?) ?

is er speciale hdmi ingang (in+out) op de DAV die voor TV bedoeld is, en heb je die gebruikt?

Roel_C
Bezoeker

Beste,

Als uw audio set is voorzien van "ARC" (hdmi audio return channel) dient U beide apparaten te verbinden met een hdmi 1.4 kabel en aan te sluiten op beide hdmi aansluitingen waar ARC bij staat vermeld (bij de tv betreft dit hdmi1). 

Is dit niet het geval dan moet er een extra connectie worden gemaakt en wel met bijv. de optische aansluitingen / kabel.

Gr