annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

strepen op KDL-46Z5500

OPGELOST
profile.country.NL.title
NAPPY667
Nieuw

strepen op KDL-46Z5500

Gegroet hier,

Sinds een paar maanden is mij opgevallen dat er 2 vage verticale schaduwstrepen links en rechts in mijn scherm te zien zijn.

De strepen zitten helemaal links en rechts ongeveer 1/2 centimeter van de rand.

TV is net 2 weken uit de garantie, foutje van mij dacht dat ik 'm net een jaar had je weet hoe dat gaat !

Heb er nog een foto van gemaakt en daar kan je het aardig op zien.

Hebben meer mensen hier last van en zo ja wie weet wat dit veroorzaakt ?

met vriendelijke groet,

John

Streep.JPG

Message was edited by: NAPPY667

Message was edited by: NAPPY667

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

  Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

  Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony

profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag,

U  heeft zojuist een privebericht ontvangen, ik zou u willen verzoeken deze door te nemen

om de problemen welke u momenteel ondervind zo spoedig mogelijk te laten verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker