annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

streamen

profile.country.nl_NL.title
sepster
Bezoeker

streamen

hallo allemaal ik ben al een tijdje aan het worstelen met homestream. mijn probleem met films is dat ik er geen ondertitteling onder kan krijgen. iemand enig idee wat het probleem is daarvan? heb trouwens een sony bravia ex72. mvrg sepster

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik gebruikt voor te streamen PS3MediaServer.org of UniversalMediaServer.com, de ondertitel zijn hier makelijk in te stellen.

Homestream heb ik ook getest maar vond het niet zo'n fijn programma.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
sepster
Bezoeker

ik heb ps3 mediaserver al geprobeerd heb er veel problemen mee vooral mkv sommige gaan goed maar bij de andere gaat hij haperen. heb alles bekabeld. dacht eerst dat het aan mijn router lag maar daar lag het niet aan. mijn processor heb ik gecontroleerd daar lag het ook niet aan. ik denk dat het aan de tv ligt volgens mij kan hij de snelheid niet, weet het niet zeker hoor. ik heb universalmediaserver geprobeerd maar bij mkv speelt hij niet af krijg alleen zwart beeld. en bij brrip heb ik engelse ondertitteling inplaats van nl. wat mij opviel met homestream van sony dat de mkv vlekkeloos gingen alleen kreeg ik er geen ondertitteling onder.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als ik het goed heb is Homestream op Serviio gebaseerd.

http://forum.serviio.org/viewforum.php?f=11&sid=8af860b9cbae8942101bbb176ad7c1ea

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!