annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Spontane reboot KDL 40NX710

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Nienarg
Bezoeker

Spontane reboot KDL 40NX710

Ik heb net een 40NX710 gekocht. Na een dagje met de kabels in de weer te zijn geweest wil de blue-ray na een dag geen beeld meer geven. De TV reboot spontaan. de online help is niet aan te spreken en een behoorlijke debug staat niet in de papieren begeleverde manual. Internet wil niet met WIFI, vaste kabel brengt oplossing.

De dag daarvoor gehele dag blueray zitten kijken incl Nardia 3D met de bril. Genot om naar zo een scherp beeld te staren in 3D. Foto's zien er fantastisch uit op het scherm.

Op het forum kan ik nog geen topic vinden met een probleem omschrijving voor de reboot, die is echt hinderlijk.

Model is een KDL 40NX710 productie datum is 06-2011. Het is aangesloten op een SU B400S mbv een hdmi kabel. op de SU is de blueray aangesloten. Firmware nummer onbekend.

De reboot is spontaan en komt op een willekeurige interval terug. Dit is tijdens tv kijken, game cosole, configuratie internet instellingen.

Wie o wie heeft er een mogelijke oplossing?

UPDATE 26-10-2011

ik heb de software versie gevonden. PKG5.034EUS-0108, deze is vervolgens geupdate naar versie sony_tvupdate_2010_0544_eus_.zip. Dit was tot op heden de nieuwste fw. Het probleem van de reboot blijft echter aanwezig en in een random patroon. Soms 5 minuten na het aanzetten en dan weer na een uur.

FW update heeft geen resultaat geboekt

Message was edited by: Nienarg

Message was edited by: Nienarg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
breedBenR
Lid

firmware onbekend : geeft de tv dat aan? onder instellingen /systeeminstellingen / systeeminformatie?

dat is raar. Staat daar echt 'onbekend' dan is mogelijk een firmwareupdate bij u mis gegaan, toen u de tv uitzette na het eerste keer installeren en op netwerk aansluiten is de tv inprincipe gaan proberen de software te updaten. Probeer handmatig nog eens firmware update te doen, met de usb stick methode van de support webpagina voor uw tv.

wel eerst in menu checken of firmware echt onbekend is voor u dit probeert.

een andere zoek richting is deze

welk merk/type bluray betreft het? heeft die een instelling voor communicatie met uw oude tv die in de bluray nog aan staat?

Message was edited by: breedBenR

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
breedBenR
Lid

firmware onbekend : geeft de tv dat aan? onder instellingen /systeeminstellingen / systeeminformatie?

dat is raar. Staat daar echt 'onbekend' dan is mogelijk een firmwareupdate bij u mis gegaan, toen u de tv uitzette na het eerste keer installeren en op netwerk aansluiten is de tv inprincipe gaan proberen de software te updaten. Probeer handmatig nog eens firmware update te doen, met de usb stick methode van de support webpagina voor uw tv.

wel eerst in menu checken of firmware echt onbekend is voor u dit probeert.

een andere zoek richting is deze

welk merk/type bluray betreft het? heeft die een instelling voor communicatie met uw oude tv die in de bluray nog aan staat?

simonbelfonte
Bezoeker

ik heb dezelvde tv alleen iets groter  . mijn tv gaat tijdens gebruik ook soms spontaan uit en weer aan  . ik heb ergens op een engels talig forum gelezen dat dat aan de optionele extra geluidsbalk ligt , waar de tv schuin instaat , die ik ook heb , hebt u deze ook , bij mij gaat hij ook bij het tv zenders kijken soms spontaan aan en uit .... ik gebruik een ps3 als blue ray player