Deel jouw ervaring!
ik heb een probleem met mijn sony bravia kdl-40z4500
ik heb hem sinds dec 2008 en nu doet hij het niet meer
kent iemand dit probleem mijn tv wil niet meer aan gaan
het standby lampje knippert twee x dan 2 sec niet en dan weer opnieuw
ik kan hem dus niet meer aanzetten als ik het probeer hoor je een klikje dat je normaal hoort net voor hij aangaat maar er gebeurt niets
ik gebeld met sony en kreeg van de medewerker een tel van een reparatie dienst die bel ik op die zegt o voor dat type tv moet je naar die reparatiedienst bellen toen kreeg ik technorep aan de tel en die vertelde mij dus weer dat ik de reparatie via sony moet aanmelden dat loopt allemaal lekker langs elkaar heen dus
ik heb de reparatie 's ochtends aangemeld en kreeg een paar uur later technorep al aan de lijn gelukkig
maar herkent iemand mijn probleem
het ergste vind ik nog dat mijn garantie een paar maanden is verlopen maar dit moet eigenlijk toch niet kunnen dat een tv van over de 1000,00 maar 2 jaar mee gaat en ik straks een rek van weet ik hoeveel krijg
ik baal hier flink van !!
Opgelost! Ga naar oplossing.
mijn tv is inmiddels gemaakt had hem na 1,5 week weer thuis
de voeding was kappot
ik kan weer tv kijken alleen de rekening was wat minder totaal 256,00
hij is gemaakt door technorep
hopen dat ik er nog lang plezier van heb
Welkom,
Het aantal jaren is voor een toestel natuurlijk geen maatstaaf.
Volgens mij gaat het bij een toestel over het aantal dat deze wordt gebruikt.
73's
ps. 2012-2008 is naar mijn idee >4 jaar i.p.v. 2 j aar.
SORRY BEDOELDE GEKOCHT IN 2010
Wibaut. ik heb sinds 2 1/2 jr een Bravia KDL-26EX302. Sinds 2 weken gaat hij na ca 1 minuut met een 'plop' uit als ik vanuit de standby-stand, op een programmatoets druk om te openen. Ben er nog niet achter waardoor dit komt. Moet hem opnieuw aanzetten.
Helaas heeft Sony een, ineens na up-date firmware (nov 2011) ontstane probleem met autheticatie CAM+ module met dit toestel, ook niet kunnen/willen oplossen. Zou door 'niet gecertificeerde kabelaar', welke het toestel wel heeft geauthoriseerd en wat ook goed werkte, worden veroorzaakt !! ??
dank voor je terugmelding! hier hebben andere gebruikers wat aan.