annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony tv valt uit

tosamen
Ontdekker

sony tv valt uit

sinds enige dagen valt onze tv uit laat het sony logo zien en gaat weer aan

als we de tv met de aan/uit  knop uitzetten zet deze zich na enige tijd weer in standby dus rode led aan voorzijde te zien

een raadsel wat dit nu kan zijn, weet iemand miss een oplossing hier voor

grt . jan

36 ANTWOORDEN 36
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Is het mogelijk op het type van de Sony TV te vermelden, er zijn er heelveel op de markt gebracht?

73's 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
tosamen
Ontdekker

hallo

het type is kdl40hx850

grt jan

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het rode ledje knipperd dit een aantal malen?

73's 

tosamen
Ontdekker

Hallo

Hebben dit nog niet gezien zullen hier opletten zodra we dat zienlaat ikhet weten

grt jan

artemis63
Nieuw

IK heb het zelfde probleem met mijn Sony brava 

KDL-40EX500

De tv valt uit en start weer op. 

Er valt geen pijl op te trekken de ene keer kijk je bijna de hele avond zonder problemen en een volgende keer gebeurd het drie keer in een uur.

Weet iemand wat je er aan kunt doen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

hoe staat de eco mode ingesteld?

73's

tosamen
Ontdekker

hebben op de led gelet

als de tv uitgaat en het sony logo laat zien blijft deze gewoon groen en gaat dan weer aan

ictinc
Ontdekker

Hoi,

Ik zit vanwege een zelfde soort probleem t forum door te kijken. Bij mij begon dit nadat er een nieuwe mobiel (SGS5) was toegevoegd aan het netwerk. Misschien totaal niet gerelateerd aan elkaar maar toch zodra ik t netwerk op de telefoon of de tv uitzet is t probleem weg.
Bij gaat de tv uit, laat t sony logo zien en geeft weer beeld. Dit alles duurt slechts enkele seconde.
Sony kon mij niet verder helpen over de mail alleen kwamen zij met een factory reset. Dit heb ik vanmiddag gedaan en tot nu toe heb ik het probleem niet meer gehad, maar zoals je zelf zegt. Soms gebeurt t een paar keer per minuut, soms uren niet.
Ik heb trouwens een KLD-50W805B.

profile.country.nl_NL.title
Zerokewl
Lid

Ik zat laatst in youtube app in eens doet tv restarten, volgens mij is er een firmware probleem.......

Kan community manager a.u.b dit na vragen bij sony? en er voor zorgen dat dit opgelost wordt ?

En doe ons niet negeren, want da ga ik lopen naggen om geld terug om klein foutje zo als dit kan mij niet schelen dat hem nu al 2 jaar heb bijna, jullie firmware heeft de tv verkloot.............