annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony (nog steeds geen) cash back

profile.country.NL.title
rvanruiten
Ontdekker

Sony (nog steeds geen) cash back

27 nov 2017 kocht ik een prachtige Oled tv A1 met cash back van € 300

2 december 2017 stuurde ik in samenwerking met Expert Heerenveen, waar ik de tv kocht, het registratieformulier op.

3 december 2017 kreeg ik een mail van Sony promotieteam: Leuk dat je meedoet met de actie

8 december 2017 kreeg ik onderstaande mail:

 

Beste Rob,

Goed nieuws! Je deelname aan de Sony OLED promotie met registratienummer 382914 is goedgekeurd. 

Wij sturen je een bericht zodra wij het geld naar je overmaken of het cadeau versturen per post. 

 

Het is nu 22 januari 2018 en vele telefoontjes en een pak emails verder, maar ik heb nog steeds geen geld gezien.

Mijn diverse mails waarin ik de goedkeuring van mijn registratie aan de orde breng worden consequent genegeerd.

Het meest frusterende is overigens dat ik niemand kan spreken die even constructief met mij mee wil denken.

 

wie kan mij hierin adviseren

 

Rob

 

 

 

 

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Rob, 

 

Welkom op de community! 

 

Dat is inderdaad erg vervelend en hoort natuurlijk niet zo. Ik ga aan de hand van jouw registratienummer even kijken of ik kan vinden wat er is mis gegaan en of ik ergens kan helpen/het kan verspoedigen. Zou je mij in een prive bericht jouw volledige naam kunnen sturen? 

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
rvanruiten
Ontdekker

hallo Roos, bedankt voor de reactie, Hoe ik een prinve bericht moet sturen weet ik niet.

 

Mijn volledige naam is Rob van Ruiten

 

ondanks dat mijn registratie is goedgekeurd, hebben ze mij om aanvullende info gevraagd, info die ik ook al had opgestuurd bij mijn registratie.

Die heb ik met lichte tegenzin (alles was immers al goedgekeurd) via de mail en via de post opgestuurd.

Krijg ik een mailtje dat het alleen fysiek kan worden opgestuurd., maar dat had ik dus al gedaan.

ik heb overigens geen enkele ontvangstbevestiging ontvangen van de opgestuurde aanvullende info

 

bedankt dat je wilt helepn.

 

Rob

Nou ja, enz.

profile.country.NL.title
rvanruiten
Ontdekker

Roos, Ik heb je een privé bericht gestuurd

profile.country.NL.title
GWMW1948
Nieuw

Houd moed. Ik heb inmiddels mijn € 300 binnen, weliswaar na enkele weken wachten maar toch na slechts een enkele e-mail.