annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony kdl32 wd757 update

OPGELOST
profile.country.NL.title
Jehutie
Nieuw

Sony kdl32 wd757 update

Goede dag iedereen die dit leest.

Ik heb een account aangemaakt om een verzoek te doen op de kennis van de leden hier.

Ik heb een Sony KDL32 WD 757 tv. Deze zit nu op de software versie 8.213-1000-1.330-01

Volgens de website van Sony moet de update naar software versie  8.219 er zijn.

Echter wil de tv niet updaten via de WiFi, dan meld die dat er geen nieuwere software is.

Dus de andere opgegeven manier is via een USB stick updaten. Dit heb ik geprobeerd met verschillende USB sticks. De grote van 32gb, 16gb en 4gb tv in de formaten fat32, exfat en NTFS. Bij alle pogingen meld de tv; "gelieve het USB-apparaat aan te sluiten". Ik heb hierbij beide USB poorten geprobeerd.

Ik weet nu geen optie meer om de tv van een update te voorzien.  Weet iemand wat ik verkeerd doe, of wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Tags (4)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Jehutie
Nieuw

Ik heb het probleem weten dat op te lossen.

Na nogmaals een fabrieksreset te hebben uitgevoerd zonder instellingen te veranderen pakte de tv wel een 4gb USB stick in fat32 format. Dus de update is gelukt.

Na de update nog een reset gedaan en daarna alle instellingen opnieuw ingevoerd. Alles werkt naar behoren nu.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Olav.Sony
Lid

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht!

Ik neem aan dat u de stappen op deze website heeft gevolgd.

De update lost het volgende probleem op: "Lost een afspeelprobleem met Netflix op waarbij de foutmelding 'Netflix Error tvq-pm-100 (5.2.102)' werd weergegeven na de eerste paar seconden van de geselecteerde inhoud."

Een mogelijke reden waardoor de tv de usb stick en/of het bestand niet herkend is dat het .zip bestand nog niet uitgepakt is.

Hopelijk helpt dit u verder!

Met vriendelijke groet,

Olav

profile.country.NL.title
Jehutie
Nieuw

Goedemorgen en bedankt voor het antwoord. 

Ik heb inderdaad de stappen gevolgd op de website. Het bestand is uitgepakt op de usb stick gezet in de root/hoofdmap ervan.

Na het uitpakken krijg je een map die in het stappenplan wordt gemeld (sony_dtv02B30B06B3B6_00100100). Die staat op de usb stick en de grote van het bestand heb ik ook gecontroleerd. Dat klopt zoals in de uitleg beschreven is van Sony. 

Hoop dat u of iemand anders met een oplossing komt . 

Met vriendelijke groet, 

Remco

profile.country.NL.title
Jehutie
Nieuw

Ik heb het probleem weten dat op te lossen.

Na nogmaals een fabrieksreset te hebben uitgevoerd zonder instellingen te veranderen pakte de tv wel een 4gb USB stick in fat32 format. Dus de update is gelukt.

Na de update nog een reset gedaan en daarna alle instellingen opnieuw ingevoerd. Alles werkt naar behoren nu.