annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KD-65A1 doet niks meer

profile.country.NL.title
rkgtan
Nieuw

Sony KD-65A1 doet niks meer

Beste allemaal,

 

sinds vanavond doet mijn TV (KD-65A1) van net 2 jaar oud van het ene op het andere moment niks meer. 

In het verleden heb ik weleens gehad dat hij errors gaf als ik bepaalde applicaties zoals netflix, youtube , kodi etc wilde openen, (is tot nu toe ca 4 x gebeurd) maar dan even resetten en dan deed ie t gewoon weer. Nu alles geprobeerd, de batterijen van de remote vervangen, stopcontacten nagekeken, power snoer vervangen maar niks haalde iets uit. 

 

Ben verder erg tevreden over de beeldkwaliteit en het geluid, maar ik mag toch verwachten dat zo’n dure tv meer dan 2 jaar mee gaat? zou het puur iets van de voeding of juist iets software matigs zijn? Ik heb in andere (internationale) posts gelezen dat de tv het opeens ook niet meer deed, maar dat er dan een ledje aan de voorkant in verschillende kleuren ging knipperen. ook dit doet de mijne niet, echt helemaal dood....hoop dat jullie wat suggesties hebben ...

en anders waarschijnlijk Sony bellen😫

 

alvast bedankt!

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een "power reset" uitvoeren, zorg er voor dat er niks op de USB-poorten is aangesloten.

 

Power reset d.m.v. de groene toets van de afstandbediening ingedrukt houden, of anders in uitste noodzaak de stekker uit het stopcontact verwijderen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!