annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia KDL-37EX402

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
hastrav
Bezoeker

Sony Bravia KDL-37EX402

Mijn Sony Bravia KDL-37EX402 is geupdated naar softwareversie M8.722. Na de installatie de CI+cam insteekmudule gebruikt. Op het scherm zie ik dat alle Caiway zenders worden geinstalleerd. Als ik dan ga kijken of alles er goed in staat blijkt dat er slechts 2 zenders beeld en geluid geven, nl. Ned1 en TV-West, Alle overige zenders blijven beeld- en geluidloos waarbij op het scherm de mededeling verschijnt dat de service gecodeerd is en niet gedecodeerd kan worden. Is toch vreemd of doe ik nou iets verkeerd. Wie heeft hier ook mee te maken gehad en heeft een oplossing ? Bedankt bij voorbaat Graag antwoord naar mijn e-mailadres : ha.straver@planet.nl .

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Heb je de CI+ module er al even uitgehaald, tv aan/uit, module weer terugingestoken?

Heb je het chipkaartje er al even uitgehaald, en module weer terugingestoken?

Na een TV software update, moeten module en TV soms even opnieuw kennismaken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Heb je de CI+ module er al even uitgehaald, tv aan/uit, module weer terugingestoken?

Heb je het chipkaartje er al even uitgehaald, en module weer terugingestoken?

Na een TV software update, moeten module en TV soms even opnieuw kennismaken.

profile.country.nl_NL.title
hastrav
Bezoeker

breedBenR, bedankt voor je snelle reactie. Na je aanwijzingen opgevolgd te hebben doet alles het in één keer goed. Het duurde even omdat er ook nog een automatische update gestart werd na inschakeling van de TV maar zoals gezegd ging het daarna als de brandweer....