annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony 37EX521

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
SonyFanManneke
Ontdekker

Sony 37EX521

Ik ben zo'n 2 weken in het bezit van een 37EX521 tv. En ik moet zeggen, ik ben tot nu toe niet ontevreden over het apparaat.

Ik heb wel wat kunnen uitproberen en die ervaring wil ik hier delen. Ik ben nu nog in afwachting van een usb-dongle om draadloos te kunnen internetten, deze zou nog gratis toegestuurd worden ivm een aktie, maar ik heb alvast wat uitgeprobeerd middels een LAN-kabel. Ik heb wel de firmware update uitgevoerd naar de meest actuele versie van dit moment.

De widgets werken bij mij allemaal. Gemiste uitzendingen,  facebook, youtube etc. Werkt schitterend!

Ik kan zelfs het internet op maar dan kom ik alleen op deze site van sony terecht.

Het enige wat ik mis is een echte webbrowser. Technisch is het uiteraard wel mogelijk maar jammer dat deze er nog niet is. Misschien in de eerstvolgende update. De concurrent heeft het echter al.

Om het geluid van de tv via het 5.1 systeem uit te voeren heb ik gebruik gemaakt van een scart-splitter.

Ik heb tevens een satellietbox middels deze scart aangesloten en het geluid daarvan gaat voortaan ook via het 5.1 systeem.

En met de CAM-module van Ziggo heb ik ook nog eens HD-beeld in huis. Het werkt allemaal vlekkeloos.

Schitterend toestel nu nog een webbrowser en het apparaat is compleet!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
breedBenR
Lid

als je in de webbrowser op de options knop op je afstandsbediening drukt, kun je ook andere websites bezoeken en een andere startpagina instellen. Bijvoorbeeld je iGoogle pagina waar je weer je bookmarks kwijt kunt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
breedBenR
Lid

als je in de webbrowser op de options knop op je afstandsbediening drukt, kun je ook andere websites bezoeken en een andere startpagina instellen. Bijvoorbeeld je iGoogle pagina waar je weer je bookmarks kwijt kunt.

kocak50
Bezoeker

hi

ik heb het zelfde toestel maar ik heb wat moeite met instellen van het beeld.

kan iemand mij wat aanraden voor de instellingen?

Message was edited by: kocak50

Message was edited by: kocak50

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De instellingen zijn meestal persoonlijk.

Misschien dat je specifiek een instelling wil weten?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
kocak50
Bezoeker

probleem wat ik heb is dat ik eigenlijk zoiets heb : http://home.versatel.nl/speedy-andre/crtwhite.jpg

niet echt zo slecht maar die leters zijn ongeveer het zelfde.

kan iemand zijn eigen instellingen hier plaatsen dan kan ik dat gewoon overnemen :dizzy: