annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Snelbutton naar YouTube, Netflix en sleepertimer werken niet op afstandsbediening

DGMNoordman
Nieuw

Snelbutton naar YouTube, Netflix en sleepertimer werken niet op afstandsbediening

Mijn dochter is erg blij met haar tv (32WE610-BRAVIA smart TV), alleen de knoppen voor YouTube, Netflix en de sleepertimer op haar afstandsbediening werken niet.

Wanneer ze YouTube of Netflix wil bekijken, moet ze de home button gebruiken en vervolgens de app selecteren. Dan werken de apps wel, maar waarom werkt dit niet met de directe knoppen? Deze knoppen voor directe toegang waren een van haar redenen om dit model te kopen

Hetzelfde geldt voor de sleepertimer. Het werkt goed via het optiemenu, maar niet via de directe knop. Wat is er mis? En hoe kan ik dit oplossen?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de WE610 verbonden met het thuisnetwerk?

De laatste firmware geinstalleerd?

Al de "powerreset" uitgevoerd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
DGMNoordman
Nieuw

Dank voor je snelle reactie.

Netwerk = ok. Laatste updates zijn geinstalleerd en stroom is er volledig af geweest. Dat is het 'm dus niet.

Als je nog meer tips hebt, graag.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vreemd/apart, helaas weet ik het ook zo 123 nu even niet. Lijkt dat er iets mis is gegaan met de laatste update.

Hopen dat in de toekomst met de volgende update het wordt hersteld. Anders even kontakt opnemen met de winkel i.v.m. garantie.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jaapvddries
Lid

Ik had problemen met de buttons 'terug' en 'titellijst', maar deze lijken opgelost met de laatste update v8.414.

Moest de update via usb installeren, via netwerk werd deze niet gevonden, vreemd...

Misschien dat dit je probleem oplost.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat de update via de ondersteunings pagina eerder (enkele weken) is dan direct (OTA) op het toestel wordt aangeboden is niet vreemd, dit gaat al enkele jaren zo.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!