annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Re: TV afstands bediening Type RMT-TX300E

profile.country.NL.title
jaapvddries
Lid

Re: TV afstands bediening Type RMT-TX300E

Bij ons doet knop "spring" (nummer 22 in manual) en knop "titlelist" (nummer 25 in manual) niets.

Zeer onhandig om niet terug te kunnen springen naar vorige kanaal. Ledje op TV knippert wel even, signaal komt dus wel aan. 

Knop "Titellijst" (in het NL) doet ook niets. Ik kan de lijst van opnames wel zien als ik er via Home-knop naar toe ga, maar dat moet anders kunnen.

TV is net een paar dagen oud, weet niet of het wel ooit gewerkt heeft.

Alles geheel up-to-date.

Moet Sony nog bellen...

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gebruik je de TV als TV of als monitor (extra kabel kastje)?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jaapvddries
Lid

Ik gebruik TV als TV, dus de tuner van Sony.

(ik had vroeger een humax, toen was de vorige TV inderdaad slechts de monitor).

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Als het er om gaat dat je wil terugspringen van bv kanaal 38 naar kanaal 4 kun je misschien proberen om dat toetsje te gebruiken tussen de volume en kanaaltoetsen. De onderste is voor mute, maar die daarboven is voor return.

profile.country.NL.title
jaapvddries
Lid

Dat knopje probeer ik dus, maar zonder resultaat.

De 'sleep'-button doet ook niets, maar dat gebruik ik toch nooit.

BCC heeft de tv (en afstandsbediening) al omgeruild voor een geheel nieuw exemplaar, maar dat heeft niet geholpen.

 

Is er iemand hier met een KDL-40WE660, die hem gebruikt als TV via Ziggo? Dus zonder gebruik te maken van een externe humax of zo. Dan kunnen we ervaringen uitwisselen....

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nu ook de "sleep"-button, welke knop is dat dan?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jaapvddries
Lid

De "sleep" is de button linksboven de cursortoetsen van de RMT-TX300E. Staat gewoon "sleep" op...

Volgens mij nooit gewerkt, maar gebruik ik toch nooit, zodoende niet eerder genoemd.

Maar als ik daar op druk zou ik volgens de manual de tijd kunnen instellen (uit - 15 min - 30 min - 45 min - enz.). Daarom zoek ik iemand met dezelfde tv.

 

profile.country.NL.title
jaapvddries
Lid

Problemen lijken opgelost met de laatste update v8.414. Buttons 'terug' en 'titellijst' doen het weer.

Moest update via usb installeren, via netwerk werd deze niet gevonden. Nogal een gedoe zo, maar we zijn weer verder...

 

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Die updates doen het bij mij ook niet. Moet em downloaden van de website en dan via usb installeren.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nogmaals!!!

De updates via de website lopen enkele weken voor voordat deze aan het toestel (OTA) wordt aangeboden.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!