annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

snap er helemaal niets van Sony tv KDL32WD759

profile.country.NL.title
NanonB
Ontdekker

snap er helemaal niets van Sony tv KDL32WD759

Goedendag, ben echt een leek als het om televisies en systemen gaat. En omdat ik de huidige termen niet ken of begrijp kom ik er via internet ook niet uit. 

Ik heb een sony tv Bravia kdl32wd759. Daar staat nu een videoland-app op. Maar volgens videoland zal hun vernieuwde app over 2 weken niet meer mogelijk zijn op mijn tv. Ik heb dan een google chrome cast nodig. Op dit moment heb ik me bij videoland afgemeld omdat ik 1. niet via het telefoonscherm wil kijken naar films en 2. dat ik het een beetje gek vind dat videoland dat even 2 weken vantevoren aankondigt en verwacht dat je lid blijft en gewoon andere apparatuur koopt. Maar het moet toch op een of andere manier mogelijk zijn om eenvoudig videolandseries via de mobiel  naar de tv te streamen ? hoe doe ik dat en hoe zie ik of bv een google chrome cast op mijn tv zal werken ? Ik zie een heleboel info op internet zoals ik al heb gezegd, dus als iemand denkt mij te helpen met een link naar de sony site, dan helpt dat me niet. Ik begrijp er gewoon helemaal niets van. Please help. 

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
NanonB
Ontdekker

klopt, had het inmiddels al uitgevogeld door de gebruiksaanwijzing erbij te pakken. Maar volgens Videoland ligt het niet aan de update. Zij hebben vanaf 19-4 geen werkende app meer voor niet-android tv's en deze is ook geen android, dus ik kan wel updaten, maar het heeft niets meer met het probleem van Videoland te maken helaas. Dank wel voor jullie meedenken, ik heb echt andere kwaliteiten maar niet op dit gebied. 

 

 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Erg jammer van Videoland dat ze nu al stoppen met de ondersteuning van Linux, de tv is 6 jaar oud?  
Als het goed is zou Netflix nog wel moet werken?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
NanonB
Ontdekker

Ja Netflix wel.. maar het is toch erg dat zo'n concern dat gewoon 2 w vantevoren laat weten terwijl wij als klant een maand opzegtermijn hebben. Ze verwachten ook nog eens dat we gewoon nieuw apparatuur aanschaffen. 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ja is van RTL en die denken maar aan één ding, geld en als ze aan iets niet meer genoeg verdienen stoppen ze ermee.

Linux wordt al een tijd niet meer gebruikt op TV’s, nu is het allemaal Android TV.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Is niet helemaal wat het is. Linux is de basis van Android. 

 

Het ligt eerder aan de hardware van een toestel. Eisen van streaming wordt zwaarder en uiteindelijk zal een apparaat de ondersteuning verliezen. 
Er zijn ook Sony toestellen die wel ondersteuning nog hebben van een Netflix en YouTube. Maar in de praktijk lopen de apps vast en is er geen software update mogelijk om het te verhelpen. Het valt te gebruiken, maar met meer ergernis dan nodig is.