annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Smart tv KLD 32WD750 niet smart?

profile.country.NL.title
Ria0607
Ontdekker

Smart tv KLD 32WD750 niet smart?

Onlangs een KLD-32WD750 smart tv gekocht. Het smart gedeelte valt echter erg tegen. Er staan maar  enkele apps op de tv, die door mij helaas niet gebruikt worden. Ik zie geen mogelijkheid  om ander apps te downloaden. Er is geen AppStore en geen webbrowser. Wat is er smart aan deze tv? Is dit een miskoop of zie ik iets over het hoofd? Op de Sony website wordt een “eenvoudige toegang tot een wereld aan apps” beloofd. Op de foto van dit toestel op de website staat een  AppStore in beeld getoond (Operastore). Hoe krijg ik hier toegang toe?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

Wellicht heb je iets aan deze support pagina!

https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00226737

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Ria0607
Ontdekker

Nee, het is geen Android tv dus ik kan zelf geen apps downloaden maar moet het doen met wat door Sony aan apps beschikbaar wordt gesteld. Dat wist ik toen ik hem kocht. Maar dat dit zo weinig zou zijn wist ik niet. Ik vind jullie informatieverstrekking op dit punt misleidend. De foto op de website toont wel een AppStore en de tv zou een “wereld aan apps” voor mij openen. Er zitten echter slechts 10 apps op de tv die ik geen van allen gebruik. Géén NPO start, géén RTLX.   Dit kan ik geen wereld aan apps noemen. Erg teleurstellend.

profile.country.NL.title
sherty
Ontdekker

Geregistreerd product: KDL-32WD759

Registratiedatum: 01/03/2018

Aankoopdatum: 26/02/2018

mijn televisie is nog geen twee jaar oud maar hier hetzelfde

wil toch echt een oplossing hiervoor

sony kan niet zomaar ergens mee stoppen toch!

televisie was duur en is zoals gezegd nog geen twee jaar oud

een tegemoetkoming in de vorm van een kosteloze android stick voor gebruiker zou de oplossing zijn

zou toch wel netjes zijn van sony als ze hun klanten niet in de kou laten staan

profile.country.NL.title
Ria0607
Ontdekker

Helemaal  met je eens! Gaat Sony hier iets aan doen?

profile.country.NL.title
sherty
Ontdekker

Ik moet even vermelden dat ook de opera tv store app er niet meer is

verwacht toch eigenlijk dat sony hierop moet reageren en niet moet doen alsof zij van niks weten

het betreft hier niet alleen dit model televisie trouwens

een update naar android zou een oplossing zijn of een gratis android stick zodat de tv weer bruikbaar wordt.

of meteen root acces geven zodat iedereen er zelf op kan zetten wat hij wil.

het is toch eigenlijk gek dat wij allemaal toestellen kopen waarvan de fabrikant bepaald waar je naar kan kijken of luisteren.

ook kunnen ze zomaar apps op of af je toestel zetten zoals zij dat willen.

zoals ik op diverse fora lees is dit het geval met allerlei apparaten die internet acces hebben.

vooral bij grote fabrikanten zoals sony,marantz ,yamaha,denon enz. 

misschien tijd om te stoppen met deze vaak veel te dure merken,en dan over te stappen op allerlei

Chinese eigenlijk illegale open firmware toestellen waar je dan kunt opzetten wat je wil.

garantie heb je dan niet nodig want deze dingen zijn vaak super goedkoop.

garantie stelt toch niks voor bij sony als er na een korte tijd geen ondersteuning meer gegeven wordt !

graag even een reactie van andere mensen zodat we laten weten wat we vinden hiervan.

een reactie van sony zou ook wenselijk zijn