annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Slechte verbinding met netflix

profile.country.NL.title
FamilievandeSande
Ontdekker

Slechte verbinding met netflix

Hallo,

Sinds we de Sony Smart-tv model NO. KD 43XF7096 hebben, zijn er problemen met de verbinding met wifi (Netflix/you-tube). Na een tijdje valt de verbinding weg en kunnen we alleen door de televisie helemaal uit te zetten opnieuw proberen te laden. Als we na het wegvallen van de verbinding van b.v. Netflix terug naar de zenders willen dan blijft er een balk bovenin beeld en dan kunnen we het geluid niet meer bedienen en zelfs de televisie niet meer uitzetten. Dit probleem hebben we met de vorige televisies nooit gehad en er is niets mis met onze internetverbinding. Wat kunnen we doen om dit probleem op te lossen?

Groeten familie van de Sande.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de LAN verbinding nog aangevinkt als je de wifi verbinding van de XF7096 gebruikt?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@FamilievandeSande 

Opgelost?

Is er naast de tip van @pa3eia een mogelijkheid om de TV rechtstreeks via een UTP kabel te verbinden met het internet modem? Dit om alle mogelijke WiFi problemen uit te sluiten en het tijdelijk bekabeld te proberen. Werkt het dan wel goed, dan kijken of er iets aan het WiFi gebeuren verbeterd kan worden.

grt, Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
FamilievandeSande
Ontdekker

Hallo,

Bedankt voor je reactie, maar onder welke instelling kan ik het LAN vinkje uitzetten.

Ik hoor het graag.

Groeten Susan.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@FamilievandeSande 

Sorry voor de wat vertraagde reactie, maar wellicht is het goed je toestel beter te leren kennen via de ondersteuning pagina;

https://www.sony.nl/electronics/support/results?query=KD+43XF7096

grt, Sigi

mijn foto's op; 500px en