Deel jouw ervaring!
Ik heb gisteren een w705b bravia televisie gekocht en het valt me op dat ik maar met maximaal ~ 2 meter afstand de afstandsbediening kan gebruiken en deze ook echt naar de tv moet richten. Ik heb de batterijen al een keer verwisseld (al kan ik me niet voorstellen dat de nieuwe Sony batterijen die bij de tv geleverd worden defect zijn) maar niets helpt. Is het normaal dat een afstandsbediening alleen gebruikt kan worden op een dergelijke afstand, of kan het zijn dat iets niet goed ingesteld / defect is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Interessant.
Ik heb dezelfde afstandsbediening geleverd gekregen bij mijn nieuwe 40605B. Na een week zendt de AB (ook zonder indrukken van toetsen) elke seconde een '3' uit. Erg vervelend.
Maar contact opgenomen met Sony Benelux en ze sturen een nieuwe AB op. Gelukkig lukt zappen voorlopig wel even met een appje.
Welkom,
Ben eerlijk gezegd nog niet de melding over de slecht werkende afstandbediening tegengekomen.
Heb je de bescherm folie op de rand van de W705b wel overal verwijderd?
73's
jazeker, ik heb zojuist de afstandsbediening van onze UPC horizonbox aan de tv gekoppeld en deze doet het zonder problemen, ook op grotere afstand en zelfs als ik deze niet op de tv richt. Het lijkt erop dat dus de afstandsbediening zelf niet goed functioneert. Ik twijfel nu dus op terug te gaan met de tv, hoewel dat wellicht een beetje overdreven is als alleen de AB niet goed functioneert ..
Ik vind het niet overdreven dat je terug gaat, de afstandsbediening moet gewoon naar tevredenheid werken.
Stel dat je in de toekomst van de UPC Horizonbox af wilt en voor de CI+ module gaat.
Misschien terug gaan met alleen de afstandbediening?
73's
Wat is een acceptabele afstand waarop de afstandsbediening moet werken?
Hier overbrug ik met gemak 8 mtr in de woonkamer.
73's
Hallo
Ik heb ook een nieuwe TV w705 gekocht en ook bij bij werkt de afstandsbedxiening helemaal niet.
Met een andere van een oudere sony tv is de tv perfect bedienbaar.
Welkom,
Het kan zijn dat de afstandsbediening defect is.
- zitten de batterijen er wel goed in???
- al nieuwe batterijen erin geprobeerd???
73's