annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Scrambled beeld bij Ziggo interactieve televisie via CI+ module op Sony KD65X8505b

pkwakman
Ontdekker

Scrambled beeld bij Ziggo interactieve televisie via CI+ module op Sony KD65X8505b

22 ANTWOORDEN 22
profile.country.NL.title
davevs
Ontdekker

Ik ondervind de exacte problemen als pkwakman met de SONY KD55X9005B ( firmware v2263 ).

Ik gebruik de quantis CI+ module ( laatste versie ).

Ik heb hierover ook met Ziggo en Sony gesproken.

Ziggo raad mij aan om de SMIT module te kopen, maar nu ik deze topic heb gevonden wacht ik daar nog even mee.

Welke CI modules hebben jullie in gebruik ?

Ik heb ook dat ik alles van NPO kan kijken en 1 serie ( LOST ) op Ziggo extra, de rest is vervormd beeld en geluid.

Ik ga morgen Sony nog maar een keer bellen en ze wijzen op deze topic want ze willen nu mijn tv repareren.

Ik hoop dat meerdere mensen dit proleem gaan melden bij SONY.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Helaas zijn hier weinig Ziggo gebruikers, kan je dus beter verwijzen naar het Ziggo-gebruikers forum.

 

Voor ITV zijn er wel enkele voorwaarden:

 - Toestel d.m.v. draad aangesloten op het thuisnetwerk

 - CI+ module is alleen geschikt in de 1.3 versie

 - Toestel en CI+ Module voorzien van de laatste software

 

Wat je wel nog tijdelijk kan uitproberen/testen, een Smit module (1.3) van een bekende of kennis even uitproberen.

Dit omdat de Ziggo helpdesk deze adviseerde.

 

suc6,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
pkwakman
Ontdekker

Ik heb een SMIT CI module geleverd door Ziggo en hierbij treedt het probleem ook op. Het probleem zit in de tv, dat weet Sony ook, ze hebben niet voor niets de tv nog niet laten certficeren bij Ziggo. Het zou wel prettig zijn als Sony liet weten of ze aan een oplossing voor dit probleem werken. 

snuggles123
Ontdekker

Tja het is nu wel verdacht rustig , mooi kloten dat itv niet werkt .

Sony laat eens iets van je horen !!

Ik heb een gelijke ervaring, erg geleurstellend want ik heb juist de TV ook aangeschaft om de nieuwe CI module te kunne gebruiken in plaats van een aparte ontvanger...

IS ER AL EEN OPLOSSING DOOR SONY???????

snuggles123
Ontdekker

Net een update gehad PKG2.291EUA maar nog steeds geen interactief hoor .

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Interactief van Ziggo werkt niet op de 4K modellen. Die zijn niet gecerticeerd inderdaad. 
De enige manier om interactief nu te kijken, is via een decoder. 

 

Mogelijk wel iets wat helpt met het beeld. Door de frequentiewijziging is het signaal een stuk gevoeliger geworden. Dus je bekabeling binnenshuis moet van goede kwaliteit zijn. 

snuggles123
Ontdekker

De KD-55X8505A bijvoorbeeld is gecertificeerd door ziggo en die werkt ook en ja is 4k , dus geen onzin vertellen .

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hierbij doelde ik op de 2014 modellen. Dus als je model TV met een B eindigt. 

 

Niet meteen claimen dat iets onzin is...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mogelijke oplossing: Ziggo community

 

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!