annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Scrambled beeld bij Ziggo interactieve televisie via CI+ module op Sony KD65X8505b

pkwakman
Ontdekker

Scrambled beeld bij Ziggo interactieve televisie via CI+ module op Sony KD65X8505b

22 ANTWOORDEN 22
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Helaas zijn er hier nog weinig gebruikers van Ziggo CI+ interactief, misschien maak je meer kans op het Ziggo gebruikers forum.

 

73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
snuggles123
Ontdekker

Hier werkt het interactieve gedeelte niet , gewoon zenders kijken gaat goed. ik dacht dat het met Ziggo te maken had omdat men een storing had met itv maar nee dus .

rode knop indrukken dan zie je het itv startscherm maar zodra ik een film wil kijken zie ik blokjes en is er amper geluid te horen

Hopen dat Sony dat kan verhelpen met een update .

pkwakman
Ontdekker

Ik heb het ook aangekaart in het Ziggo community forum en volgens Ziggo heeft Sony deze tv niet gecertificeerd voor interactieve tv. Hopelijk komt Sony inderdaad met een update en laten ze de tv bij Ziggo certificeren.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is het toestel d.m.v. een kabel of draadloos aan het thuis netwerk verbonden?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
snuggles123
Ontdekker

Hij staat inderdaad niet in de lijst bij Ziggo , maar dat zijn er wel meer niet en die werken ook gewoon , nou ja we wachten rustig af .
snuggles123
Ontdekker

Is bedraad aangesloten maar tv is blijkbaar nog niet gecertificeerd , nou ja we wachten rustig af .
profile.country.NL.title
tempestbjorn
Ontdekker

Kan één van jullie me helpen.

Vandaag heb ik geprobeerd om via een CI+ module mijn digitale zenders te installeren. Dit lukt me echter op geen enkele mogelijkheid. Hij geeft steeds de melding 'geen service beschikbaar' en springt direct van 0 tot 100%. Heb voor de zekerheid een CI+ module die in een andere tv wel werkt geprobeerd. Dit levert hetzelfde resultaat op. Het betreft dus de KD-65X8505B. Ik woon in Brabant en heb Ziggo. Ik geef de volgens gegevens is: 356 Mhz en code 1111.

 

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Volgens mij heeft het niks met de CI+ module te maken als je de melding krijgt "Geen service beschikbaar".

 

Ziggo heeft de afgelopen tijd het Netwerk ID en de Frequentie voor de digitale kanalen aangepast.

Kijk even op ziggo.nl of bij op het forum van Ziggo-gebruikers.

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!