Deel jouw ervaring!
Ik heb een Bravia KDL-32WD757 tv waar ik super tevreden mee ben, op een ding na. Ik mis een instelling die mijn usb videoopnames automatisch verlengd met een te kiezen tijd bvb 10 of 15 minuten. Als ik google kom ik tegen
dat Bravias van Sony een dergelijke optie wel hebben. Het zou zitten onder recording settings en het heet "event duration extension". Helaas ik kan dat bij mijn Bravia niet vinden. Bij recording zit er alleen HDD aanmelden of afmelden maar geen "recording instellingen". Uiteraard kan ik wel met de hand de eindtijd verlengen (geen behoefte aan vervroegen van start) maar dat is een heel gedoe en gewinkel. Je kunt ook met een druk op de knop in de EPG (tv gids) een volgend programma ook recorden maar dat vervuilt je opnamen lijst en kan een geplande latere opname hinderen. Kan ik ergens software downloaden waarmee dat is op te lossen? Zodat ik dus ook "event duration extension" heb op mijn Bravia. Zoniet, dan smeek ik Sony om dit in een update voor mijn tv mee te nemen. Echt het is een heel lelijk/hinderlijk smetje op een verder prachtig product.
Het is niet mogelijk om externe software te installeren op de WD757.
Het is mogelijk met de Sony Bravia Android toestellen om zowel de begin als de eindtijd in een blok van 5 minuten extra in te stellen, al wordt dan wel de titel van het huidige programma als opname geregistreerd.
73's
Ik kan dit in mijn handleiding en menus nergens vinden. Kunt u me zeggen waar / hoe ik deze instelling kan vinden.
Zoals gezegd: "recording settings" of "recording instellingen" ontbreekt in mijn menus.
@gribo2 schreef:
Ik kan dit in mijn handleiding en menus nergens vinden. Kunt u me zeggen waar / hoe ik deze instelling kan vinden.
Zoals gezegd: "recording settings" of "recording instellingen" ontbreekt in mijn menus.
Dat klopt, is alleen mogelijk in de Android Bravia's beschikbaar, de WD757 is geen Android toestel.
73's
OK. Dan snap ikhet tenminste dat ik op internet tegenkom dat Sony Bravia de feature hebben en de mijne niet.
Het blijft wel teleurstellend want mijn Philips tv is ook geen android tv en heeft het feature wel.
Sony, doe er iets aan als het kan. Het lijkt mij puur een kwestie van software.