annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met verfrissen programma's tv-internet Sony kdl-26EX320

profile.country.nl_NL.title
Ingel64
Bezoeker

Problemen met verfrissen programma's tv-internet Sony kdl-26EX320

Beste mensen,

Sinds enkele weken - het gaat om de mogelijkheid m.b.v. wifi een variant van ' uitzending gemist ' te gebruiken -  verfrist mijn Sony tv kdl-26EX320 de programma's van Net 5, SBS 6 en Veronica niet meer dit i.t.t. de journaaluitzendingen van de NOS. Die zijn wel up to date.

Enig idee waar dit door veroorzaakt wordt? Heeft Sony het samenwerkingsverband met bovengenoemde zenders mogelijk beëindigd?

Mvg,

Inge

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Ook hier sinds het eind februari geen toegevoegde datum's meer van de SBS groep.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Hansie
Bezoeker

Ik heb exact dezelfde problemen.

Weet iemand of  Sony al heeft gereageerd?

Groet

Hans

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Via PS3 MediaServer met de plugin "uitzending gemist" zijn de programma's nagenoeg wel up-to-date.

Waarschijnlijk heeft SBS de stream aangepast en nu buiten bereik voor de Bravia software.

73's

Mickeyvdb
Bezoeker

Ook hier op een 40EX720 met laatste firmware (PG4.002) zag ik dat de laatste update zo'n beetje eind februari is geweest (op 1 uitzondering na). Ik ga ervan uit dat dit opgelost gaat worden. Anders blijft er niet veel over behalve het NOS journaal.

Ingel64
Bezoeker

Hoi Hans,

Sony heeft tot nu toe niets van zich laten horen.. Mogelijk gebeurt dit alsnog. Ben wel benieuwd of er iets   ondernomen wordt, uiteindelijk bieden ze de koper wel internet tv aan.

Voor mij was deze mogelijkheid ook één van de redenen om de Sony tv aan te schaffen.

Groeten,

Inge

Ingel64
Bezoeker

Beste 73's,

Het blijft vreemd.. Mag ik je enkele vragen stellen?

Wat bedoel je precies met het aanpassen van de stream van SBS 6 waardoor Bravia die stream niet meer kan bereiken.

Zou Sony met een aanpassing of update - moeten -  komen zodat een en ander hersteld wordt?

Ik was in de veronderstelling dat Sony een soort samenwerkingsverband is aangegaan met de SBS groep zoals Philips met de RTL groep en publieke zenders. Mogelijk zie ik dit verkeerd..

Groeten,

Inge

Mickeyvdb
Bezoeker

Gisteren avond zag ik dat ik weer de beschikking heb over recente programmas van onder andere Net5 en SBS6. Het lijkt er dus op dat het weer in orde is. Kan jij dit ook bevestigen Inge ?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Aan deze kant is het bijgewerkt tot aan 18-03-2012 op zowel de KDL, BDV als de SMP.

We kunnen er dus de conclusie hangen dat de SBS groep de files niet up-todate houden voor de Sony gebruikers.

73's