Deel jouw ervaring!
Ik heb een hdd usb aangesloten op mijn bravia tv. Opnames lukken wel, handmatig zowelals via de 1-druk op de knop-methode via sony tv guide. Wat echt een probleem is, tot onze grote ergernis, dat in veel gevallen we de laatste minute(n) van de opname moeten missen. Op een normale dvd recorder is de eindtijd uit te breiden met een aantal minuten, zodat je er zeker van bent dat het hele programma wordt opgenomen, maar de sony bravia biedt deze mogelijkheid niet.
Graag zou ik willen dat Sony met een software update komt om dit probleem op te lossen. Misschien kunnen wij dit collectief aanvragen via dit forum
Welkom brdsongs,
Helaas is het niet mogelijk om de eindtijd aan te passen. Zelf zou ik dat ook graag zien dat dit door Sony wordt opgenomen in een firmware update. Je zou denken dat dit niet zo'n probleem kan zijn.
Er zijn inderdaad vele apparaten die die mogelijkheid wel hebben.
Zelf voer ik altijd een handmatige opname in met daarbij de originele starttijd en een eindtijd 15 minuten later dan die in de TV gids wordt aangegeven.
Als je de originele starttijd aanhoud dan wordt de titel van het opgenomen programma correct weergegeven.
Hallo Brdsongs,
vraagje; Lukt het jou om tv-programma's op USB HDD op te nemen samen met de teletextpagina 888 in overlay mode?
Dus vooraf op de TV teletext pagina 888 activeren vooraleer te recorden.
Ik zoek een oplossing (KDL-40EX720) om de ondertitels in overlay te recorden, om ze later bij play-back alsook in freeze-frame constant zichtbaar te hebben.
Dank bij voorbaat.