annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

opname via USB met KDL HX850

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
lexloe
Bezoeker

opname via USB met KDL HX850

Na lang puzzelen en het lezen van forums ben ik eruit hoe het moet.

Je moet de USB in "exFAT" formateren. Hiervoor heb je wel enige IT kennis nodig.....

Ga naar start, selecteer met je rechtermuis computer, click op beheer, selecteer dan je usb stick of externe harddisk die je wilt formateren met je rechtermuis. Kies dan voor formateren, je krijgt dan een overzicht en kies voor "exFAT".

Zodra je dit gedaan hebt en de stick of Harddisk in de televisie stopt zal de teelvisie nogmaals vragen om de naam stcik aan te passen naar een gewenste naam. Hierna start de televisie met een initialisering en is de stick gereed voor gebruik.

Let op de stick moet wel groter of gelijk aan 32GB zijn, anders wordt er niets opgenomen en geeft de televisie alsnog een foutmelding.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Mickeyvdb
Bezoeker

Welkom lexloe,

Dit is inderdaad correct.

exFAT is mogelijk, gebruik ik zelf namelijk ook, maar ook FAT32 zou ook moeten werken.

Je moet er wel rekening mee houden dat je de opnames alleen kan benaderen vanaf je TV en niet meer vanaf de PC.

Goed om te horen dat het forum je verder heeft kunnen helpen.

Succes,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Mickeyvdb
Bezoeker

Welkom lexloe,

Dit is inderdaad correct.

exFAT is mogelijk, gebruik ik zelf namelijk ook, maar ook FAT32 zou ook moeten werken.

Je moet er wel rekening mee houden dat je de opnames alleen kan benaderen vanaf je TV en niet meer vanaf de PC.

Goed om te horen dat het forum je verder heeft kunnen helpen.

Succes,

profile.country.nl_BE.title
pirusa
Bezoeker

Hallo Lexloe,

vraagje; Lukt het jou om tv-programma's op USB HDD op te nemen samen met de teletextpagina 888 in overlay mode?

Dus vooraf op de TV teletext pagina 888 activeren vooraleer te recorden.

Ik zoek een oplossing (KDL-40EX720) om de ondertitels in overlay te recorden, om ze later bij play-back alsook in freeze-frame constant zichtbaar te hebben.

Dank bij voorbaat.