Hey iedereen... Zoals wel meer mensen had ik enig probleem met de subtitels bij mijn 3D tv. Het beeld op zich was wel ok maar de subtitels leken verschoven en waren moeilijk te lezen.. We hebben verschillende dingen geprobeerd: aanpassen van contrast, klaarder en donkerder te maken in de kamer... We dachten mss gaat dit helpen met de actieve brillen... Ook dichterbij en verder af van het toesten hielp niet... Dus duik op het net... Maar ik vond veel klachten maar weinig antwoord ook in de winkel konden ze me niet echt uitsluitsel geven... Tot mijn oog viel op de HDMI kabels die uitgestald staan... Beginnen lezen op de verpakking en daar zag ik de snelheid staan dat de kabel aankon... Alsook waarvoor hij geschikt was... En daar stond ook 3D op dus op goede gok af: proberen maar...( het heeft wel wat tijd gekost kabel koste +/- 60€ voor 2meter). Eenmaal thuis direct de test gedaan kabel veranderd en ja hoor... Het beeld en geluid zijn nu van veel betere kwaliteit en het subtitel probleem zijn opgelost. Nu genieten we van onze 3D tv zoals het hoort. Perfect beeld + subtitels...
Ik hoop dat ik hiermee veel mensen kan helpen. Ik zeg ook niet dat dit de oplossing is voor iedereen maar het is het proberen waard...