annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem met rode schijn op het scherm

profile.country.BE.title
DenOlav
Nieuw

Probleem met rode schijn op het scherm

Dag allemaal

 

We hebben nu 8 jaar een LED TV typenummer SONY TV KDL-40WE660 KDL-40EX720BAEP en sinds kort verschijnt er regelmatig een rode achtergrond ipv de normale zwarte achtergrond die we hebben als we bvb van HDMI aansluiting wisselen. Ik heb 2 foto's bijgevoegd waarop het probleem duidelijk te zien is, je ziet ook dat die rode 'kringen' op de man zijn armen te zien zijn. Het is niet constant maar duikt tussendoor gewoon op en verstoort het beeld. Wat wel opvalt: als we een tijdje aan het kijken zijn verschijnen de kringen almaar minder, maar ze blijven wel de kop opsteken. Wat je ziet is de tv zonder dat er een digicorder is aangekoppeld, we hebben het ook al met de tv alleen geprobeerd op analoog signaal en het probleem ligt echt wel bij de tv zelf lijkt me.

Wat is hier gaande en valt er iets aan te doen? 

Dank voor jullie hulp!

 

Olav20200530_151716_resized.jpg20200530_151619_resized.jpg

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.BE.title
DenOlav
Nieuw

Excuus, verkeerd typenummer, het gaat om KDL40EX720BAEP. Juist is juist he 😉 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat is voor de huidige norm tegenwoordig al een oudje uit 2011, waarschijnlijk wordt het te kostbaar (als de onderdelen nog beschikbaar zijn) om de EX720 nog te laten repareren.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @DenOlav, ik denk niet dat hier iets aan te doen valt. Lijkt op dat er iets met het panel aan de hand is. 

 

En wat @pa3eia aangeeft, dit is niet meer te repareren ook gezien de leeftijd.