annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opname met KD-55XF

OPGELOST
profile.country.BE.title
palmelund
Nieuw

Opname met KD-55XF

Sinds het aansluiten van een CI+kaart ervaar ik een probleem met geplande opnames. Zodra een geplande opname start is het niet meer mogelijk om naar een ander programma te kijken. Het scherm wordt zwart en de opname start of er wordt overgeschakeld naar de opname. Het maakt daarbij niet uit of het een programma van de satelliet of van de gewone antenne is (Digitale signalen). Het maakt ook geen verschil of je kijkt naar een satellietzender of een zender uit de lijst van "digitale signalen". De CI+kaart is een TV-Vlaanderen kaart.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Tags (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is het nadeel van de huidige CI+ module, deze kan maar een zend decoderen. De "vrije" (FTA) kanalen zijn tijdens een opname nog wel te bekijken.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

De huidige CL+ Module werkt op versie 1.3  De nieuwere versie 1.4 zou dit wel moeten kunnen maar is nog niet uitgebracht en wordt zeker nog niet ondersteund door Ziggo.

Dit is dan ook de reden dat ik mijn CL module weer heb teruggestuurd naar Ziggo. Ik heb voldoende aan de FTA zenders. Dan maar geen HD ontvangst op de commerciele zenders. Deze kijk ik toch maar zelden.

Gr, Arie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is het nadeel van de huidige CI+ module, deze kan maar een zend decoderen. De "vrije" (FTA) kanalen zijn tijdens een opname nog wel te bekijken.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

De huidige CL+ Module werkt op versie 1.3  De nieuwere versie 1.4 zou dit wel moeten kunnen maar is nog niet uitgebracht en wordt zeker nog niet ondersteund door Ziggo.

Dit is dan ook de reden dat ik mijn CL module weer heb teruggestuurd naar Ziggo. Ik heb voldoende aan de FTA zenders. Dan maar geen HD ontvangst op de commerciele zenders. Deze kijk ik toch maar zelden.

Gr, Arie