annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opnemen via USB

OPGELOST
robtaat
Ontdekker

Opnemen via USB

Goedemiddag,

 

Het lukt me maar niet om tv programma's op te nemen op een aangesloten usb stick.

Ik kijk tv via CI+ module.

De usb stick bevat voldoende ruimte en wordt wel herkend door de tv maar als ik dan via de tvgids een programma selecteer om op te nemen krijg de melding Boeking mislukt. Sluit het HDD apparaat aan op de USB poort voor opname.

 

Ik heb al verschillende usb sticks en een harde schijf geprobeert en die op alle mogelijke manieren geformateerd.

 

Heeft iemand nog tips?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gebruik je wel de juiste USB poort (HDD-REC) die geschikt is voor opname?

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Heb je al geprobeerd om de tv even opnieuw op te starten? Vaak wil dit het wel oplossen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gebruik je wel de juiste USB poort (HDD-REC) die geschikt is voor opname?

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
robtaat
Ontdekker

Nee dat deed ik niet  (schaam)

Ik probeerde het al die tijd met de enige zichtbare poort.

De hdd-rec poort vond ik net pas aan de onderkant.

Bedankt voor je reactie!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tja.........................................

 

Bedankt voor je feedback, gebeurd mij/ons allemaal ook weleens.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
robtaat
Ontdekker

Helaas heb ik sinds het aansluiten van het usb apparaat dat de tv minder lekker werkt. 

Bij het zappen krijg ik bij ieder kanaal eerst een tweetal seconde dat je gewoon beeld hebt en daarna de melding: CI+ authenticatie mislukt 8193. Dit duurt iedere keer zo'n 10 seconde en pas dan komt het beeld weer gewoon terug. Heeft iemand hier ervaring mee?

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Heb je al geprobeerd om de tv even opnieuw op te starten? Vaak wil dit het wel oplossen.

robtaat
Ontdekker

Heb ik gedaan. Het probleem is nu inderdaad verholpen!

Bedankt voor je reactie.

 

Het enige wat jammer is, is dat voor opname geselecteerde programma's in de programmagids qua tijdstippen niet precies overeen komen waardoor het programma niet precies passend opgenomen is.

Maar dat zal waarschijnlijk eerder aan Ziggo liggen.

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@robtaat  Mooi dat het opgelost is :slight_smile:

 

Je kunt in de settings m.b.t. tot opnemen een standaard uitlooptijd toewijzen. Zo kun je deze zetten op bijvoorbeeld 5 minuten eerder beginnen en 5 of 10 minuten langer door laten lopen, zo heb je altijd het hele programma erop staan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zelfs niet aan Ziggo, dit ligt aan een extern bedrijf die de "Guide" verzorgd van de digitale kanalen.

 

Een opname vanuit de "Guide" kan met verschillende tijden vervroegd/verlengd worden.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!