annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opname mbv Guide (verlengen)

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Richardson
Bezoeker

Opname mbv Guide (verlengen)

Vind het handig om programma's op te nemen mbv de Guide knop. Het komt echter regelmatig voor dat programma's later beginnen en ik dus het einde mis, wat in sommige gevallen zeer vervelend is.

Is er een mogelijkheid om wanneer je iets opneemt de opname te verlengen met bijv. 10 of 20 minuten?

En zo ja, hoe?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Handmatig van scratch inprogrammeren is het enige alternatief

De gewenste suggestie 'opname via de guide' te kunnen verlengen is al meerdere keren aangedragen op dit forum de afgelopen anderhalf jaar, maar vooralsnog heeft het niet tot verbetering in de interface via een update geleid.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Handmatig van scratch inprogrammeren is het enige alternatief

De gewenste suggestie 'opname via de guide' te kunnen verlengen is al meerdere keren aangedragen op dit forum de afgelopen anderhalf jaar, maar vooralsnog heeft het niet tot verbetering in de interface via een update geleid.

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

briljant!

profile.country.nl_NL.title
rvdzwet
Bezoeker

Ik neem altijd het programma er na ook op.

rvdzwet

Message was edited by: rvdzwet

Message was edited by: -Tycho-

persoonlijke gegevens verwijderd

profile.country.NL.title
gribo2
Ontdekker

Ik doe beide oplossingen. Dus soms de opname met hand bijprogrammeren en soms het programma erna opnemen. Het eerste is veel werk. Het tweede is niet altijd handig.

 

Mijn philips tv verlengt via guide de opname steeds met 15 minuten (je kunt de tijd kiezen maar 15 minuten is in de praktijk voldoende). Voor opnameconflicten is er ook een keuze gemaakt en deze worden in elk geval gemeld zodat je zelf kunt gaan programmeren.

 

Mijn Sony tv is superieur aan de Philips. Beeld, geluid en betrouwbaarheid (ook al is die niet 100 procent) zijn onovertroffen bij de Sony.

 

Niettemin zou het Sony sieren als ze deze opname verlenging feature van Philips zouden overnemen. Het is volgens mij echt een wens die heel breed gedragen wordt en ik gok dat het via een update vrij eenvoudig ingebouwd zou kunnen worden.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@gribo2

Welkom in de Sony Community,

 

Je reageer nu op een topic uit 2013, de meeste huidige Bravia's hebben een geheel andere OS tegenwoordig.

Om je misschien verder te kunnen helpen hebben we daarvoor wel het type van je huidige Bravia nodig.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!