annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Npo app

profile.country.NL.title
heereskolhoop
Nieuw

Npo app

Ik heb afgelopen weekend een smart tv van Sony aangeschaft (KD55XE8596BAEP). Ik wil graag gebruik maken van de NPO app maar dit zit er niet op. Ik las dat NPO er zelf voor gekozen heeft deze app niet in in Android tv omgeving op te nemen.  Maar dat je de NPO wel kan sideloaden of downloaden met apkpure. Hoe werkt dat? Kan beide tools niet vinden op mijn nieuwe tv.

Hendrik Jan

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

De applicatie voor het AndroidTV platform is er helaas nog niet, maar er is hoop.

 

Sideloaden:

 - .apk download bijv. APKpure.

 - .apk naar USB-stick kopieren.

- USB-stick in de XE8596.

 - via bijv. ES File Explorer de .apk installeren.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
heereskolhoop
Nieuw

Dank voor je reactie. Heb nog een vraag. Je geeft aan dat il de npo.apk vanaf USB moet openen in de ES File Explorer. 
Ik kan de ES File Explorer wel openen maar zie de npo.apk niet staan. Hoe moet ik verder?En is deze methode 'veilig'?
Hendrik-Jan 
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, ben nog iets vergeten.

Namelijk dat hetvinstalleren van onbekende bronnen moet worden aangevinkt in de XE8596.

 

Ofdat het veilig is kan ik natuurlijk niet voor 100% garanderen, ik heb in ieder geval geen enkele negatieve ervaring mee. Anders moet je wachten totdat de NPO de applicatie beschikbaar stelt voor het AndroidTV platform. Andere mogelijkheid is ook mogelijk om vanaf de Galaxy te casten naar de XE8596.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!