annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bravia kdl-26u4000 reageert niet meer. Gaat niet aan of uit. Groen lampje knippert.

profile.country.NL.title
gijsputten
Ontdekker

Bravia kdl-26u4000 reageert niet meer. Gaat niet aan of uit. Groen lampje knippert.

Het particuliere kabelnetwerk op ons vakantiepark biedt sinds kort digitale televisie. Bij iedereen werkt dat prima, maar mijn sony bravia gaf bij 15 van de 82 kanalen wel geluid maar geen video. Op advies van de installateur van het kabelnetwerk heb ik mijn sony bravia ingesteld op land: denemarken. Toen ik vervolgens de tv de digitale kanalen wilde laten afzoeken,  sprong het beeld op zwart en het groene lampje aan de voorzijde knippert sindsdien vier seconden aan en een seconde uit. Het toestel gaat niet meer uit en het gaat niet meer aan, wat ik ook probeer. Stekker er uit en stekker er weer in, maakt geen verschil, ongeacht hoe lang de onderbrekening. Het groene lampje gaat meteen weer langzaam aan en uit. Ook de afstandsbediening of de knoppen op het toestel werken niet meer. Wat te doen?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer eens als de stekker eruit is om de powerknop ingedrukt te houden en de stekker er weer in te doen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
gijsputten
Ontdekker

Ik heb geprobeerd om het probleem op telossen door de stekker eruit te
halen, de aanuitknop in te drukken en de stekker weer aan te sluiten.
Helaas blijft het probleem bestaan. Zijn er nog andee mogeljjke
oplossingen?
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nog even een aanvulling op m'n vorige bericht.

 

Dacht dat ook alle stekkers (coax en HDMI) ook uit de U4000 moesten, om daarna met de ingedrukte aan/uit knop op de U4000 de 220V stekker erin te doen.

 

Het is te proberen,

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
gijsputten
Ontdekker

Jammer. Ik heb dat geprobeerd, maar geen succes.