Deel jouw ervaring!
Sinds vandaag staat er een nieuwe firmware online.
Voor de volgende toestellen:
De verbeteringen zijn tot op heden nog niet bekend.
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bovenstaande verbeteringen zijn voor PKG3.704EUA (vorige versie).
Dit bestand werkt de firmware van uw televisietoestel bij naar versie PKG3.704EUA en biedt de volgende voordelen:
73's
Ondertussen staat de nieuwe update ook op de Sony site.
Het is bekend wat de verbeteringen/aanpassingen zijn t.o.v. de PKG3.704EUA (zie 1e post).
suc6
Nieuwe update naar firmwareversie PKG3-904EUA-0104: https://www.sony.nl/discussions/message/731902
mooie update maar wel balen... tijdens het update proces was mijn externe hdd aangesloten. Na de update was deze onbenaderbaar.
Ik kreeg de melding om hem te deregistreren en weer te registreren.
Echter de hele schijf wil nu niet meer normaal opstarten. Ik ben niet alleen mijn opnames kwijt maar ik vermoed dat de hele harde schijf nu kapot is.
Iemand anders dezelfde ervaring?
Heb het zelfde meegemaakt omdat de bestanden die ik opgenomen had alleen maar met horten en stoten afspeelden ! Geen succes.
Het klopt dat als je schijf heb geregistreerd en weer gedegistreerd heb hij niet meer te benaderen is, ook niet via de computer.
Wat ik toen gedaan heb is het volgende :
de schijf aangesloten aan de pc via usb en de pc herkent de schijf niet op de normale manier maar via " schijfbeheer benaderd en kon hem toen wel vinden, en deze geformateerd hetgeen wel een poosje duurt !!
Bij mij stonden er toen ook 2 kleine parties op die windows niet herkenden ook verwijderd en de schijf geformateerd en loopt weer als een zonnetje !
succes
Cees22
Message was edited by: -Tycho-
persoonlijke info + opmaak verwijderd