Deel jouw ervaring!
Ik ben geabonneerd op Netflix en dit werkt prima op mijn Laptops, Smartphone, Tablet en Topbox aan het TV-toestel (een Android Minix Neo 5 Mini), alsook op mijn Sony 3D Bluray - speler via "zijn" SEN
Meestal speel ik va deze Bluray-speler Netflix, omdat de kwaliteit van het beeld super is (1080p HD), de buffertijd zeer klein is en nog nooit haperingen heb gehad (niet één).
Mijn vraag is waarom ik de Netflix app zonder probleem bij de video-apps bij mijn Sony 3D Bluray speler krijg en niet via SEN op mijn Sony Bravia KDL-42W805A TV????
Welkom,
als ik het zo leest is de 805a via wifi met je thuisnetwerk verbonden, hoogstwaarschijnlijk ligt daar het probleem.
73's
Dus via Wifi is de optie niet beschikbaar en via NIC wel? zegt u dat?
Er is onlangs een software upgrade geweest voor de 805A, hebt u die geïnstallleerd?
Inderdaad ik heb hetzelfde probleem. Wil wel eens weten hoe ik Netflix rechtstreeks op de TV krijg zonder de laptop via hdmi te moeten aansluiten
Hallo,
Als u de nodige softwareupdate doet (manueeel is dat via menu instellingen - productondersteuning - software update) verschijnt daarna automatisch de Netfklix app in het Sen- menu. Succes hé...
Eddy