annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

netflix knop werkt niet altijd.geluid vervormd soms en reboot soms

profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

netflix knop werkt niet altijd.geluid vervormd soms en reboot soms

ik heb een sony KD-55X9305C .Na de laatste update 3.533 .Heb ik regelmatig de volgende problemen . Druk ik de netflixknop in geen reactie . Doe ik het door de app aan te wijzen werkt het meteen .Reboot ik de tv werkt de knop weer wel . om vervolgens paar dagen later hetzelfde te doen .

 

Soms vervormd het geluid geeft dan een blikkerig vervormd geluid . Als ik reboot weer weg . om vervolgens later weer hetzelfde te hebben . Dan gaat het weer dagen goed . 

 

Soms en vooral als ik youtube gebruik en van tevoren kodi heb gebruikt en ik een youtube filmpje start blijft het cirkeltje draaien om vervolgens de tv opnieuw op te starten . Rotte van alle problemen is dat het niet constant is maar spontaan . 

 

iemand dezelfde problemen ? of een oplossing ?

9 ANTWOORDEN 9
buiks1234
Ontdekker

Bij werkte die ook maar een keer nu doet de Netflix knop het ook niet raar.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de Netflix app up-to-date?

Via de app van de Playstore is dit te controleren.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
buiks1234
Ontdekker

Ik heb de kdl-43wd757 gisteren gekocht waar moet ik die update als ik via home ga doet Netflix het wel maar niet via de afstandsbediening waar Netflix op staat.

profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

is up 2 date afgelopen week nog een update van gehad .

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De versie die op dit moment wordt gebruikt is 3.3.2 build 1530.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Netflix knop is een bekend probleem, hebben meer last van. Waarschijnlijk als je de tv net aanzet werkt het ook niet, maar als hij een tijdje aan staat weer wel.

Overige problemen kan ikmalleen maar alsmoptie aangeven een factorybreset uitvoeren, maar kan me voorstellen dat je daar niet echt veel zin in hebt (neem aan dat je eennreboot al hebt geprobeerd; power-knop 10 seconden ingedrukt houden).

profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

Idd heb ik regelmatig gedaan .knop in houden en rebooten .Zelfs regelmatig halve dag of zo de stroom eraf .En net wat ik al zij dan werkt het weer dagen goed en dan begint het weer . Ik druk uiteraard op verschillende tijdstippen op die netflix knop .Ik zal eens kijken wat hij doet als hij wat langer aan staat .

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Even een vraag tussendoor, de verbinding met het thuisnetwerk is dat bedraad of via WiFi?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

 bekabeld . Dat werkt het beste . En mijn  internet is 500 - 500 glasvezel .overigens gisteren avond met knop geprobeerd meteen na dat ik de tv had aangezet .Knop werkte alleen bij het beeld waar je kan kiezen wie er kijkt bleef de tv hangen .Na reboot . Werkte alles (dus ook knop ) normaal . Laatste netflix versie zit er erop van 14 december