annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix blijft hangen op 25% (met alles)

OPGELOST

Netflix blijft hangen op 25% (met alles)

Ik heb na een factory reset ineens een probleem met Netflix. Het kan toeval zijn, maar wel bijzonder in ieder geval. Ik heb voor de zekerheid nog maar eens een factory reset gedaan in de hoop dat het weer werkt. Geen succes

 

Het probleem is dat het alle programmas laad tot 25% en dan blijft laden. Conclusie ik kan dus niks afspelen. Ik kan wel afspelen op andere apparaten alleen niet meer mijn TV, Het betreft een nieuwe tv gekocht november 2016 KD-49X8307C

 

Wat ook vreemd is dat alle keuzes die ik maak in het menu worden gesproken. Dit heb ik eerder ook niet gehad en kan dit ook nergens uitzetten. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Ik heb het al opgelost ik heb neflix nog eens gezocht in google play en zag dat ik het kon updaten. Na de update was het opgelost.

 

Ik vindt het wel vreemd omdat ik heb ingesteld automatisch updaten en na controle zegt het systeem ook dat alle apps zijn geupdate

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Ik heb het al opgelost ik heb neflix nog eens gezocht in google play en zag dat ik het kon updaten. Na de update was het opgelost.

 

Ik vindt het wel vreemd omdat ik heb ingesteld automatisch updaten en na controle zegt het systeem ook dat alle apps zijn geupdate

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Fijn dat het opgelost is!