annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix app opent niet

profile.country.BE.title
Magpi88
Nieuw

Netflix app opent niet

Hey,

ik heb een Sony bravia KDL-40W605B. Ik heb ervoor steeds Netflix gehad, maar dat was op de decoder van mijn provider. Nu ben ik van provider veranderd en heb ik gemerkt dat de Netflix app op mijn smarttv niet opent. De app stads zelfs niet eens tussen mijn apps. De Netflix app staat bij ‘films’ helemaal vanonder.

Kan iemand mij helpen? 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de W605b met het thuisnetwerk verbonden?

Is de firmware van de W605b up-to-date?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Btw heb je je tv ingesteld met of zonder je google account?

Zo ja dan eens al je netflix updates verwijderen en in je google account de automatisch updates op handmatig zetten en de originele netflix versie gebruiken.

MvG Hans

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@-hans-

De genoemde W605b is geen Android toestel, een Google account is niet mogelijk.

De Netflix app zit namelijk in de firmware.

73's

profile.country.BE.title
Magpi88
Nieuw

Beste, hij is met mijn WiFi verbonden en helemaal up to date.

vreemde is dat de app niet tussen mijn andere apps staat, maar dus vanonder bij films -> USB/thuisnetwerk -> naast de app mediaspeler vanonder.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vóór het starten van een stream de ondertiteling uitschakelen. Dan starten de streams weer zonder problemen op. De ondertiteling kan je na 3 tellen in de stream weer gewoon inschakelen en de film of serie speelt probleemloos af.

De oorzaak zit hem waarschijnlijk in een vol cache geheugen, die kan je niet zelf legen.

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoewel dit model TV Netflix heeft, is de hardware niet voldoende meer om deze applicatie probleemloos te draaien. 
Dat is de realiteit helaas. 

Je kunt Netlix wel gebruiken, maar zal na verloop van tijd problemen geven. Elke keer dat je de TV een herstart geeft (stekker eruit, stekker erin) of handmatig Netflix zn cache leegt via de instellingen dan werkt het weer. 

Om eerlijk te zijn is het minder vervelend om een Chromecast te halen, zodat je hier geen last meer van hebt. 

StannemanB
Ontdekker

Ik had hetzelfde probleem met een KDL 46W905A, ook een type van voor de android-tv.  Mijn andere apps die internet verbinding nodig hadden (youtube, ...) werkten ook niet meer, en een deel van de bestaande apps leek gedesinstalleerd, ze waren niet meer zichtbaar.  Ik kreeg ook een error “Internet browser wordt gesloten vanwege interne error”  bij youtube, of bij het opstarten van netflix.  De internetverbinding was wel ok.  Blijkbaar "hangt" één van de apps (youtube of netflix of...), en dit kan je oplossen door alle openstaande apps te sluiten:

OPLOSSING: druk enkele seconden (5?)  blijvend op de HOME toets. 

Op sommige modellen moet je dan de openstaande apps één voor één sluiten, maar op mijn model gebeurde dit automatisch.  Daarna werkte alles weer ok (kan zijn dat ik de tv nog heropgestart heb), netflix, youtube, en alle apps waren terug zichtbaar. Blijkbaar worden hangende apps gesloten als je op de HOME toets blijft drukken.

Short message in English, since the problem also appeared several times on other Sony fora, but I'm not allowed to log in and answer them:

Netflix and the other apps (youtube, ...) were not working on my KDL 46W905A Bravia smart tv (pre -android), on some apps I got the error "Internet browser will be closed due to internal error” and some of my apps were missing.  Internet (via wifi) connection was working ok.  Apparently some app was "hanging".

Solution: press longtime (5 seconds?) on the HOME button of the remote control.

This solved the problem on my tv, on some other fora people mention that you see the apps that are open, and you have to close them one by one, but this was not the case on my Bravia model. Perhaps you also have to restart the tv again. After this procedure Netflix and Youtube worked again, and all the other apps reappeared.

Hopelijk helpt dit ook nog anderen, ik heb er even op zitten vloeken!