annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nederlandse TV in Engeland compatible???

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
rickon22
Bezoeker

Nederlandse TV in Engeland compatible???

Beste allen,

Ik vertrek over een aantal weken naar Engeland om daar voor een jaar te gaan wonen. Nu heb ik net een nieuwe tv gekocht die ik graag mee wil nemen. Kan iemand mij vertellen of daar dezelfde aansluitingen gebruikt worden en of ik de tv daar kan gebruiken? Ik heb eens gehoord dat ze daar geen PAL aansluiting hebben en dat er verschil is in het aantal lijnen waar het beeld uit bestaat.

Groeten van Rick

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
breedBenR
Lid

de hardware is compatible. op de voeding stekker na, maar daar heb je een converter voor (neem een paar verdeeldozen mee, ook voor je andere nederlandse apparaten)

waarschijnlijk zul je in de uk een settop box met digitale tv aanschaffen (en een tv license voor je kijk en luistergeld). alternatief is een losse digitale antenne met externe voeding. alternatief is een cam CI+ module met een smartcard. Dat kun je allemaal beter pas regelen als je daar zit.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
breedBenR
Lid

de hardware is compatible. op de voeding stekker na, maar daar heb je een converter voor (neem een paar verdeeldozen mee, ook voor je andere nederlandse apparaten)

waarschijnlijk zul je in de uk een settop box met digitale tv aanschaffen (en een tv license voor je kijk en luistergeld). alternatief is een losse digitale antenne met externe voeding. alternatief is een cam CI+ module met een smartcard. Dat kun je allemaal beter pas regelen als je daar zit.