annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Modulatie

profile.country.NL.title
HighLevel50
Nieuw

Modulatie

Hallo

Ik heb een Sony Bravia type KD-49XE7000 gekocht. Het lukt me niet om de Ziggo CI+ Module te installeren. Melding op TV-scherm: "Zender is gecodeerd. Controleer of de CI+module en smartcard juist zijn ingevoerd" Alles gedaan wat bij Ziggo wordt aangegeven maar de kaart wordt niet herkend. Bij de specifieke handleiding voor installatie voor Sony Bravia op internet wordt er niet over modulatie gerept. Maar bij de algemene installatie wordt een modulatie genoemd van QAM -64 terwijl de tv een modulatie heeft van 256QAM. Handmatig kan ik deze modulatie niet veranderen omdat ik er in het menu niet aan kan komen (is grijs). Weet iemand een oplossing? Mogelijk moet er iets worden omgezet waardoor ik wel handmatig kan afstellen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Hub

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer eerst de digitale kanalen eens op te zoeken zonder de CI+ module. Daarna de CI+ module plaatsen.

Is wel de CI+ module te bereiken via het menu?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HighLevel50
Nieuw

Hallo Pa3eia

Bedankt voor je reactie. Het opzoeken van de digitale kanalen zonder CI+ module
Is geen enkel probleem. Alle kanalen worden gevonden. Ik krijg echter de boodschap
dat deze kanalen gecodeerd zijn (behalve NPO1, 2, 3 en Ziggo Sport).
Ook met de CI+ module.
Ik begrijp niet wat je bedoelt met “Is wel de CI+ module te bereiken via het menu?”
Zou niet weten hoe ik dit zou moeten doen. Misschien dat je een hint hebt.

Groeten Highlevel50
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De CI+ module is te bereiken via Home - Instellingen - Zender installatie - Digitale Set-up -Instellingen CA-module.

Hier is het mogelijk om de gehele module en de kaart uit te lezen.

Als de CI+ module hier niet beschikbaar is kan de oorzaak zijn:

 - De CI+ module is niet goed plaatst.

 - De kaart zit niet goed in de module.

 - CI+ module defect, eventueel in een ander toestel testen.

 - Abo niet actief.

 

Ik ga e1r vanuit (in de 1e post) dat het gaat over de gehuurde CI+ module van Ziggo.

 


suc6 ermee,
73's

 

<edit> de menu structuur van linux OS wijkt waarschijnlijk af van Android.

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!