annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

mentaliteit van Sony

OPGELOST
profile.country.NL.title
nicoteunissen59
Lid

mentaliteit van Sony

 
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat kan Sony er aan doen dat jij iets te vroeg voor de cash-back actie koopt!!!

Je hebt gewoon dus deze keer pech gehad, regels zijn regels en daar wijkt Sony of een ander in alle gevallen niet van.

 

Met dit soort taalgebruik kom je echt helemaal nergens. Ik ben ook niet van plan om je een mogelijke oplossing aan te bieden. Wie eigenlijk wel???

 

 

Om ook nog eventjes de puntjes op de I te zetten!

Het type nummer bestaat uit meer gegevens, hier kunnen wij aan zien over welk toestel dat je inbreng in de community gaat. Waarschijnlijk moet er nog een "c" achter, deze "c" geeft aan dat het een toestel is uit de 2015 lijn, de "b" geeft aan dat het een toestel is uit de 2014 lijn.

 

veel plezier met je X8309c uit de Sony 2015 lijn.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
nicoteunissen59
Lid

Dat Sony niet met een oplossing komt, hebben diverse bezitters van een Sony tv op deze community al ondervonden. Misschien moet je ze allemaal nog maar een keer lezen. Sony heeft gewoon lak aan de consument en laat dat op alle fronten ook duidelijk blijken.Kort nadat ik tv had gekocht, het is trouwens een 2015 model, heb ik contact gehad met het servicecenter van Sony. Het antwoord dat ik daar van eenVlaamse" expert" kreeg, had mijn kleindochter ook kunnen geven. Sony, doe eens iets aan de klantvriendelijkheid en de deskundigheid van de medewerkers.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Sony heeft lak aan niemand? 

 

Ik weet niet of je nu hulp wilt, of dat je hier aan het ventileren bent. 
Als je het het eerste is, mag je me een privebericht sturen.

profile.country.NL.title
nicoteunissen59
Lid