annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Media Player App crashed op mijn 42W805B

OPGELOST
Trisjin
Ontdekker

Media Player App crashed op mijn 42W805B

Beste forumgangerst,

Ik heb vanaf vandaag het volgende probleem:
http://prntscr.com/4foyot

Ik kan de media player gewoonweg niet meer openen... de app crashed elke keer wanneer ik deze probeer te openen.

Ik heb de TV aan en uit gezet maar dat heeft ook neit geholpen.

Waarom??

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Trisjin
Ontdekker

Ik heb uiteraard op alle mogelijke manieren die er zijn de mediaplayer geprobeerd te benaderen, via alle launchers en menutjes, ook een usb station inpluggen met media zodat ik de popup kreeg om de player te launchen, werkelijk alles.

Nou heb ik uiteindelijk de oplossing gevonden welke is; de TV van het netstroom halen, I guess dat het dan de cache of een of andere informatie pool daadwerkelijk reset waardoor de player het weer deed.

Ik heb dit ook aan Sony gemeld, want het lijkt mij dat het zowieso niet de bedoeling is dat dit gebeurt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi Trisjin, 

Op welke manier benader je de media speler? 

Je kunt als je het menu benaderd, rechtsbovenin tussen de verschillende bronnen een mediaspeler uitkiezen. 
Crasht hij bij elke selectie? 

Kan je ook vertellen hoe je de mediaserver tot stand brengt? Staat deze bijvoorbeeld op je PC te draaien via PS3 media server, of een andere? 

Trisjin
Ontdekker

Ik heb uiteraard op alle mogelijke manieren die er zijn de mediaplayer geprobeerd te benaderen, via alle launchers en menutjes, ook een usb station inpluggen met media zodat ik de popup kreeg om de player te launchen, werkelijk alles.

Nou heb ik uiteindelijk de oplossing gevonden welke is; de TV van het netstroom halen, I guess dat het dan de cache of een of andere informatie pool daadwerkelijk reset waardoor de player het weer deed.

Ik heb dit ook aan Sony gemeld, want het lijkt mij dat het zowieso niet de bedoeling is dat dit gebeurt.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Goed om te horen dat het verholpen is.

Smart TV's functioneren als het ware als een computer tegenwoordig. En als ze op standby staan, staan ze niet volledig uit. Ik denk dat een herstart, door het toestel van de netstroom af te halen helpt om het toestel volledig te laten herstarten.